תכירו את הדייר הראשון בהאח הגדול 10?


איש העסקים ואושיית הרשת רומז שהוא אולי יכנס לבית המפורסם במדינה

איש העסקים, יקיר עבאדי, מדווח לאחרונה שהפקת האח הגדול רוצה לראות אותו בבית המפורסם במדינה. לטענתו הוא מקבל פניות רבות מגורמים ברשת שקוראים לו להגיע לאודישן לפני כניסה אפשרית לאח הגדול. בסביבתו מספרים על עמוד האינסטוש החזק שלו שעושה שמות בקרב צעירי ישראל, בעיקר אורח החיים המרשים שלו עם הפנאי שהוא מציג.

"ההפקה לוחצת עלי להגיע. הברזתי להם בפעם הראשונה, אבל הם עדיין לא משחררים. אני לא יודע אם אני מסוגל לעמוד בהתנתקות קשה וארוכה מהמציאות, אבל כנראה שכן אלך לאודישן בגלל הדחיפה הענקית מכל העוקבים שלי באינסטגרם". אמר עבאדי כאשר התבקש להתייחס לשמועות. רק לאחרונה הוא החליט לעשות שימוש בכלי החביב עליו, האינסטגרם שלו על עשרות אלפי עוקביו, כדי לסייע בגיוס כספים לקייטנת אור בלב המיועדת לילדים עם צרכים מיוחדים, ובשביל הסיפתח הוא תרם בעצמו.

כשהיה בן 21, מימש עבאדי עסקת קומבינציה בתחום הנדל”ן. הצלחתו הובילה אותו לעסקים אחרים, וכעת הוא הבעלים של ארבע חברות שעוסקות בטכנולוגיה בלבד וכבר שוקד על פיתוח של חברה חדשה וכדי לגייס משקיעים הוא בחר להשתמש בחשבון האינסטגרם שלו אשר מונה כמעט 30,000 עוקבים. עבאדי קרא לצעירים שרוצים להצליח להשקיע כ־50,000 שקל במיזם, ותוך ימים ספורים הצליח לגייס את רוב המשקיעים הדרושים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן