צפו בקליפ החדש של סטטיק ובן אל


שיר חדש לצמד הזמרים המצליח: אמאל'ה – האם זה יתפוס כמו האחרים? 

לא חלפו הרבה חודשים מאז השיר האחרון שהם הוציאו, שלושה אם תרצו שנדייק, והנה סטטיק ובן אל תבורי מוציאים שיר חדש, הפעם השם שלו הוא "אמאל'ה". מי שאחראי על המילים הוא סטטיק ואת הלחן הפיק כרגיל ג'ורדי. השיר הזה מגיע שבוע בדיוק אחרי שהוכרז על הצמד הזה בהרכב העשור של תחנות הרדיו. נראה שגם בעשור הבא הם ימשיכו לככב על המסכים וברדיו.

בכל אופן, הקליפ צולם בלוקיישן נטוש באוקראינה, שבעבר שימש כמסעדה יוקרתית. בצוות חיפשו מקום נטוש ומוזנח, כזה שיתאים למילות השיר. לשמחתם זה הגיע, הם החליטו לשדרג את המקום מעט והכשירו אותו לצילומים יפים מאד כמו שאתם יכולים לראות בקליפ בסוף הידיעה שצורף. הצוות דאג לחדירה של אור מבחוץ כדי לשמור על החושך במהלך כל שעות הצילומים.

מי שביים את הקליפ הוא רומן בוצ'אצקי ואחרי ההצלחה של "בננות", נראה שסטטיק ובן אל בהחלט יכולים להכריז "אמאל'ה" עם השיר החדש שלהם. חלק ממילות השיר לפניכם :אז למה את עיקשת? (למה ככה?), ממה את מתביישת? (זה לא יפה), הייתי גם מביא ת'קשת אם רק היית מבקשת, תני לגשת גלים כמו שאת עושה לי אין בים ים ים, הריקוד שלך יושב בול על הטם טם טם, הרבה קנאיות רוצות גם, לידך אין אותן תן תן לא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן