האחים ממן מהמירוץ למיליון שוברים את האינטרנט


קמפיין סרטוני רשת לאחים ממן עבור פורטוגליס שמוציאה דרכונים אירופאיים

חביב ויצחק ממן הכוכבים ממשיכים לנצל את דקות התהילה שלהם אחרי שכיכבו במירוץ למיליון. צמד הפיינליסטים של המירוץ למיליון זכו לקמפיין מרשים כאשר הם מככבים בסרטוני רשת מבית פורטוגליס. בסרטון שפורסם רק לפני מספר ימים ספורים הספיק להגיע ל-150 אלף צפיות. נראה שההצלחה שלהם במירוץ והטיולים מסביב לעולם כבשו את אנשי הפקת פורטוגליס שהחליטו לשים עליהם את סכום הכסף הנכון כדי למנף את הקמפיין שלהם.

https://www.youtube.com/watch?v=r61knUPpmF8

חברת פורטוגליס היא החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום האזרחות הפורטוגלית – אירופאית. במהלך הסרטונים האחים ממן מגלמים את הדמויות סימי וסוליקה כאשר שתיהן עושות למעשה את הסרטון. "סימי וסוליקה עושות את פורטוגל-יס" זאת המהות הכללית בסרטון.

נראה שגם האחים ממן הבינו את היתרונות באזרחות הפורטוגלית – אירופאית והם התחילו את התהליך לפני שנה, הם כבר בשלבים מתקדמים בתהליך ובקרוב מאד הם יאחזו באזרחות זרה אשר לה יתרונות רבים. יתרונות האזרחות האירופאית באה לידי ביטוי במגוון תחומים מאחר ואזרחות פורטוגלית היא אזרחות אירופאית. דרכה אפשר לקבל עבודה ומגורים בפורטוגל ובמדינות האיחוד האירופי, אפשר לנצל אזרחות זו ללימודים אקדמאים באוניברסיטאות בחינם ופרט לכך האזרחות הזאת מהווה כניסה למאות מדינות בעולם – כולל ארה"ב ללא צורך בויזה. רוצים גם דרכון פורטוגלי? בדקו זכאותכם. מבית פורטוגליס

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן