אייל גולן כתב שיר שהוקדש לארוסתו דניאל גרינברג


אייל גולן הוציא שיר חדש שכולו מוקדש לארוסה שלו

ערב ראש השנה החליט הזמר אייל גולן להוציא לאור סינגל נוסף שלו העונה לשם "עושה עם העיניים". את השיר כתבו והלחינו אבי אוחיון ודודי בר דוד, בעוד שעל ההפקה המוזיקלית אחראי מתן דרור. השיר החדש מוקדש כולו לארוסתו, דניאל גרינברג והוא מגיע כחצי שנה לאחר צאת אלבומו ה-22 של הזמר, "הפוך מהיקום".

מאותו אלבום אגב יצאו שירים יפים שהפכו ללהיטים כמו לשמל "אהבה ראשונה" ו"לא מבינה עברית". כזכור, השניים התארסו לפני מספר שבועות במהלך חופשה רומנטית במיקונוס, שם גולן כרע ברך והוציא טבעת לגרינברג. השיר החדש של גולן מלווה בקליפ צבעוני ומצוייר שמתאר בצורה שקולה את חיי האהבה הנהדרים בין גרינברג לגולן. סביר להניח שבקרוב מאד נשמע אותו הרבה ברדיו ולבטח השיר הזה גם יככב בחתונה של השניים.

אפרופו חתונה, זוכרים שסיפרנו לכם שהיא תדחה? בכל מקרה זה לא מפריע לגולן להמשיך עם סיבוב ההופעות החדש שלו, שנפתח בקיץ האחרון. במהלך החודש הבא: ב-17.10 הוא יערוך הופעה נוספת אשר תיערך בבריכת הסולטן בירושלים וב-26.10 עוד אחת גדולה בקיסריה. המופע החדש כולל עיבודים מיוחדים ללהיטיו הגדולים לצד שירים מתוך אלבומו האחרון. דניאל תגיע פחות להופעה אחת מהשתיים וגם בניה ברבי שמתארח אצלו באופן קבוע בתקופה האחרונה צפוי לככב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן