דרמה: שדדו את אילנית לוי בספרד


המגישה טיילה עם הבת בספרד ולפתע שמה לב שארנקה נגנב

במהלך הטיול של אילנית לוי עם הבת שלה ועוד כמה נשים, שמה לב המגישה לפתע כי גנב מיומן הצליח להוציא את הארנק שלה מהתיק ולגנוב לה אותו. אילנית לא נכנסה ללחץ ומאחר באינסטוש היא מככבת היא החליטה לעשות מעשה. לוי ניצלה את חשבון האינסטגרם שלה, כדי לשתף ולבקש את עזרת הציבור שנמצא ממש ברגעים אלו בבירת קטלוניה הספרדית: "לכל הישראלים שמסתובבים באזור הרמבלס והקניון הסמוך, אם נתקלתם בדבר היפה הזה זרוק בצד הדרך או בפחים, תיקחו את זה, זה שלי! גנבו לי".

עם התמונה היא דאגה גם לצרף תמונה של הארנק המדובר ובלי קשר כל החבורה דאגה לתעד כמעט כל רגע בסטורי באינסטגרם. זה כולל כמובן את השופינג המסיבי, כשהיא עוברות מחנות לחנות בראמלבס היפה. בעקבות השוד לוי נותרה בברצלונה ללא הויזה הפרטי שלה וכתבה: "השמיים בוכים על גניבת הארנק שלי, או שבעצם עשו לי טובה שאין לי יותר אשראי פה."

בכל אופן, אם הפעם אלין בילתה לבד עם אימה אז בשבוע הבא יבלה ליאם לבדו, עם אביו. מתברר שבנה הבכור של לוי,  ליאם גולן, לא יחגוג איתה את תחילת השנה החדשה – כיוון שבאותם ימים בדיוק, יבלה עם אביו, אייל ודניאל גרינברג בספרד. שם כולם יצפו יחד במשחק כדורגל אירופאי מלהיב. ככה זה כשגרושים, גם הילדים מתפצלים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן