דנית גרינברג: "אליאב ירד נמוך ובגלל זה הכביסה המלוכלכת בחוץ"


"שמרנו המון בבטן, הייתה חוסר תקשורת. הדברים האלה הובילו לפרידה"

דנית גרינברג מגוללת את סיפור הגירושים שלה מאליאב אוזן, שבוע בדיוק אחרי שהוא החליט לפתוח את הכל בתקשורת ולדבר על מה קרה ולמה. דנית כעת מדברת בראיון חושפני בו היא מספרת לא מעט פרטים שנוגעים לפרידה ולתקופה שהיא עוברת. "לצערי הרב זה הגיע לשם בגלל פעולה שננקטה מצד אליאב. הוא הוציא את המכשירים מהקליניקה המשותפת שלנו וזה היווה פתח את כל הטררם הזה. העליתי פוסט ואמרתי לכל הלקוחות למה הם לא יכולים להגיע".

עוד אמרה: "העליתי את זה מכיוון שלא הייתה לי גישה לטלפונים שלהם ולמחשבים בקליניקה, לכן הייתי חייבת לפרסם את זה באינסטגרם וככה זה התפוצץ. שום דבר ממה שאליאב אמר זה נכון. אבל זה לא המקום להגיד את זה, זה כבר בדיונים בדלתיים סגורות".

הרמת ידיים?

"אני לא מרימה ידיים. יש דברים שאני לא יכולה לפרט עליהם כרגע. אני מחפשת עכשיו כיוונים לעצמי, גם אם יסתדר וגם אם לא. אני מקבלת הצעות ויש לי כל מיני כיוונים, אני דואגת לעצמי. כרגע לא, אני לא מגיעה לעסק".

איך התגובות אצל החברים?

"אני מקבלת תגובות מדהימות. רק התגובות האלה גורמות לי לניצוץ בעיניים. נשים וגברים ממש מזדהים עם מה שאני עוברת ואומרים שאני נותנת להם כוח והם עוברים דברים דומים. אני לא ציפיתי בכלל, אבל התגובות פש\וט וואו. אני מרגישה הכל ביחד, אבל אני משתדלת להיות כמה שיותר אופטימית. זאת אני, זה האופי שלי. אני לא נתקעת על דברים. אני לא אשב בבית וכל היום אבכה. אני לא אותה הילדה בת 22 שהייתי. יש לי דברים יותר חשובים להתמקד בהם, לא מתכוונת לעצור את עצמי או את האנרגיה שלי".

והמשפחה?

"לכל הסביבה הקרובה היה קשה. אלה ימים לא פשוטים, אבל בסוף כולם דואגים לי ומנסים להיות איתי כל הזמן. תמיד יש סביבי אנשים ואנחנו לגמרי עוברים את זה יחד. הופתעתי לטובה מהחברים שלנו. אין מה לעשות, ברור לכולם שחברים שהכרתי דרכו ילכו ויהיו בצד שלו וחברים שלי יהיו בצד שלי. לא אני ולא אליאב אנשים שחסרים להם חברים, יש לכל אחד מאיתנו סביבה קרובה".

איך הרגשת עם הדברים שלו בראיון?

"הופתעתי, אבל זה שלו. זה מה שהוא בחר להגיד ואם זה מרגיש לו נכון – לי אין מה לעשות עם זה. זה לא בדיוק היה ככה, זה כל מיני דברים שעברנו בזוגיות וצברנו. זה השפיע על זה וזה השפיע על זה. דבר הכי קטן הפך להיות הכי גדול מבלי שהתכוונו בכלל. אני עד עכשיו מנסה לפענח למה נפרדנו, עדיין אין לי תובנות. היה ריב אחד יותר מדי. פשוט לא הצלחנו להתגבר עליו".

אליאב אומר שהוא זה שנפרד.

"לו יש את הצד שלו, לי יש את הצד שלי. אני כרגע לא ממש מעוניינת לחשוף פרטים על הפרידה, אני מניחה שזה יגיע בהמשך. הייתי צריכה את השקט שלי ואת הזמן שלי לעצמי. עכשיו אני חוזרת לשגרה, יותר מחוזקת. עשיתי את הכי טוב שלי ונתתי את כל כולי. מכאן זה רק להתקדם ולשפר את עצמך. לא יודעת לאן זה יוביל אותי".

אתם מדברים?

"לא, אנחנו לא בתקשורת אבל אני מאוד מאוד מבואסת מזה שהכל יצא, אבל לא הייתה שום ברירה אחרת. ידעתי שזה מה שיקרה כשהוצאתי את הפוסט שכתבתי, אבל הלקוחות היו חשובים לי יותר מהחיים הפרטיים שלי, ידעתי שאוכל להתמודד עם זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן