"ההפקה הטעתה את קארין ואריאל"


הגולשים ברשת זעמו ולטענתם הייתה התערבות של ההפקה בגמר המירוץ

טיה ופיי הם הזוג הזוכה של העונה השביעית של "המירוץ למיליון" וזכו במיליון שקלים. הזוג שהגיע למקום השני, קארין ואריאל משדרות, הצליח להגיע אל סגנות בלבד. אין ספק שזה מקום מכובד בגמר הגדול, ששודר אמש, בטח ובטח כאשר אל המקום השלישי הגיעו יצחק וחביב. במהלך הגמר שהתקיים בפיליפינים, הגיעו הזוגות אל מגדל טראמפ אחד מגורדי השחקים הגבוהים במנילה המתנשא לגובה 280 מטרים, שם התמודדו עם משימת הגמר קשה ביותר.

בסופו של דבר היו אלו הזוג הנשי שזכה אבל הגולשים זעמו ולטענתם הייתה התערבות של ההפקה: "גועל נפש הן היו צריכות להיות מודחות. מכור לחלוטין בושה וחרפה בכייניות קורבניות כל הזמן מסכנות! בושה וחרפה. קארין ואריאל היו הטובים ביותר זוג מהמם אלופים הגיע רק להם". כתבה גולשת אחת בעוד השניה הוסיפה: "ההפקה הטעתה את קארין ואריאל. בפעם הבאה תודיעו מראש מי המנצח שלכם ככה לא נבזבז עונה שלמה. הכי הגיע לקרין ואריאל משחק מכור מראש".

גולש אחר סיכם: "משחק מכור לגמרי. איך ניחשו את נקודת הסיום בלי להבין אף רמז? קארין ואריאל המהממים אתם המנצחים האמיתיים". ממוצע צפיית הלייב של העונה השביעית של "המירוץ למיליון" עמד על 13.4 לא כולל משדר הגמר. כל פרק של "המירוץ למיליון" הוסיף בממוצע עד כ- 3 נקודות רייטינג בצפייה נדחית כך שממוצע העונה עומד על 16.5. מדובר בהשלמת הצפייה הגבוהה ביותר מבין תכניות הריאליטי לשנת 2019.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן