מזל טוב: איתי לוי הציע נישואין להדר חיון


הזמר איתי לוי הציע נישואין לבת-זוגתו בשנה האחרונה, הדר חיון

"אני אוהב אותך עד אין סוף". כך אמר הזמר איתי לוי לבת זוגו. כל זה קרה באולם אירועים כאשר ההצעה הגיעה לאחר שלוי השתתף בהכנסת ספר תורה בנס ציונה לזכרו של אביו ולרפואת אמו ולעיני עשרות מחבריו הקרובים, כולל הזמר דודו אהרון. חיון, חיילת בת 20, הוזמנה לעלות לבמה ובהתחלה לא הבינה למה. לאחר מכן, לוי בן ה-31 החל לדבר וסיפר לצופים והאורחים כמה גדולה אהבתו אליה. הדר התרגשה מאד.

לוי אמר לה: "אני אוהב אותך עד אין סוף" ושלף טבעת. חיון הייתה מאד מופתעת, היא הגיבה בהתרגשות רבה ואמרה כן. בתקופה האחרונה, לא מעט שמועות הקיפו את איתי לוי בנוגע לפרידה שלו מבת זוגו בת ה-19, הדר חיון. למרות שאיכשהו הצליחו לשמור על קשר טוב זה הגיע לפרידה זמנית אך הם חזרו. בחודש אוקטובר שעבר היא סיימה טירונות והזמר המצליח היה שם כדי לתמוך בה.

לאחרונה הוא הודה שאכן היו משברים בין השניים, אך לא מדובר במשהו סופי. לא עבר זמן רב והסיפור הזה הפך לנחלת העבר כאשר הם החליטו להתחתן. חיון בטח תהיה מרוצה לשמוע שלאחרונה נודע כי לוי הפך להיות האמן שבאופן רשמי ירוויח הכי הרבה אי פעם על חוזה השתתפות בפסטיגל. על פי מקורבים לזמר, הוא יקבל עבור השתתפותו למעלה מ-1.2 מיליון שקלים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן