התנתק מהחברים בגלל דניאל? אייל גולן מוכיח שלא


אייל גולן מוכיח שדניאל לא סוגרת אותו בבית כי הוא ממשיך לבלות עם חברים

הזמר אייל גולן הינו אדם מאמין ומקורב למסורת היהודית, המקפיד להניח תפילין ורגע לפני ראש השנה ויום כיפור, הוא בחר לכנס את כל חבריו לערב שכולו ניקוי הנשמה. עוד לפני הערב הזה, גולן נצפה מבלה עם חברים ונראה שהקולות סביב זה שדניאל משביתה אותו מלצאת לבלות לא ממש נכונים מאחר והוא ממשיך לחייך ונראה בתקופה טובה.

בכל אופן, אמש גולן אירח חברים בראשות הרב יגאל כהן. הרב ערך שיעור תורה ואמירת סליחות בביתו של כוכב הזמר המזרחי אייל גולן, בעיר רחובות. בערב הדת השתתפו חבריו של גולן כמו חיים ישראל, עדי לאון, ירון אילן , חיים רביבו ומושיקו שטרן. במהלך השיעור הרב דיבר על מעלת השמחה ועל כך שהאומנים זוכים לשמח לבבות, ושהם יכולים לזכות את הרבים כפי שעשו אומנים רבים לאחרונה כשהתעקשו לא להופיע בשבת.

המפגש נועד לגברים בלבד, נמשך עד מאוחר בלילה, כשכולם ישבו סביב שולחן גדול בביתו של גולן ואף שרו עימו. בנוסף, דיבר הרב על מעלת הפרגון ההדדי והעין הטובה בעיקר בין האומנים, וסיפר כי גם לו קשה לעיתים לפרגן לרבנים מאותו תחום, אבל זהו סוד ההצלחה שמקדם גם אותו. בסוף הערב התקיימו סליחות ולאחר מכן המשתתפים קיבלו את ברכת הרב לשנה טובה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן