מדוע אלמנתו וילדיו של שלמה בר שביט לא הגיעו ללוויה?


לפני מותו של שלמה בר שביט ז"ל, אשתו ושני הילדים דחקו בו לעבור לדיור מוגן, אבל הוא סירב וכך פרצה מהומה במשפחה

ליאורה גולדנברג-שטרן חשפה לאחרונה כי באופן מפתיע אלמנתו של שלמה בר שביט, דיתה, ושניים מילדיו, בן ומיכל לא הגיעו להלוויה. למה? ליאורה מספרת שלפני מותו של שלמה, אשתו ושני הילדים דחקו בו לעבור לדיור מוגן, אבל הוא סירב וכך פרצה מהומה במשפחה. מי שטיפלה בו עד לרגעיו האחרונים הייתה בתו הצעירה, איה. בהחלט סיפור תמוה ועצוב במיוחד עבור אחד מגדול השחקנים המקומיים.

השחקן הותיק הלך לעולמו בגיל 90 בבית החולים בתל אביב. רק בשנה שעברה חגגו לבר-שביט בתיאטרון הלאומי יום הולדת 90 בנוכחות שחקנים, שחקניות ואנשי תיאטרון שהגיעו לחלוק כבוד לאושיית התיאטרון הלאומי כשהוא יושב בכסא גלגלים, וכבר שנים לא משחק – למרות הכל, הוכיח בר שביט עד כמה אפשר להוציא אותו מהבמה אבל אי אפשר להוציא את הבמה ממנו, וגנב את ההצגה במונולוג.

בר שביט נולד בשנת 1928 בשכונת שערי צדק בירושלים, בשם שלמה פרידמן ובשנת 1947 התקבל למחזור השני של בית הספר הדרמטי שליד תיאטרון "הבימה". ב-1948 התגייס לצה"ל ושרת בלהקה הצבאית הארצית, שהייתה מורכבת ברובה מצעירי "הבימה". לאחר מכן עבר ללהקת הצ'יזבטרון של הפלמ"ח. מותו אמנם לא הפתיע את אנשי הביצה אבל בהחלט ידעו להוקיר אותו על תפקידיו הרבים בהצגות. אשתו והילדים לא ראו לנכון לעשות כן אבל כנראה שיש דברים שלעולם לא נבין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן