שמחה גואטה נכנסת בליהיא גרינר

"את התהילה אני משאירה לליהיא, אני באתי לעבוד" אמרה גואטה בראיון מיוחד

יוצאת הישרדות, שמחה גואטה, מעדיפה בימים אלו להשקיע את הזמן שלה בקריירה האישית ששלה לבד וכמובן בבן הזוג שלה, יהודה אבולעפיה. בקרוב מאד גואטה תעבור לגור עימו ונראה שהחיים החדשים שלפניה מאד מרגשים אותה. היא דיברה על הסטטוס החדש שלה בראיון: "אנחנו עוברים ממש בשבועות הקרובים ועדיין מארגנים את הדירה. האמת שזה מאוד מרגש, זה שינוי לטובה". זאת לא הפעם הראשונה שגואטה נמצאת בקשר זוגי.

לפני מספר שנים כאשר היא הייתה צעירה היא התחתנה כבר. על כך אמרה: "החתונה הראשונה שלי הייתה וחלפה לה, אנחנו בטוב עכשיו אבל בא לי ילדים מגיל 18, זה לא משהו שבא פתאום. אני אמא בנשמה שלי.  בסופו של יום אני האמא הזאת שביום שישי מטגנת שניצלים עם חצילים ומטגנת קוסקוס". על התהילה: "יש לי תכנית יומית ברדיו 'מהפכה של שמחה', פעמיים בשבוע פינת קולינריה ברשת ועכשיו אני בקמפיין חדש, אז הכל טוב. ברוך השם כל עוד אני מתפרנסת בכבוד, עזוב אותי ממפורסמים ותהילה. תהילה אני משאירה לליהיא גרינר".

על היחסים שלה עם גרינר ונעמה אמרה: "עם נעמה יש לי יחסים לא קרובים, אבל אנחנו מתכתבות מידי פעם. עם ליהיא אין לי שום קשר. תכנית חדשה? הכל קשור בכסף אבל בסופו של יום, כרגע, אני בנישה שלי. מה החלום? האמת שאני מגשימה את החלומות שלי תוך כדי תנועה, חלומות גדולים זה לאנשים קטנים".


הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן