המשטרה והשכנים מסלקים את אביבית בר זוהר מהדירה שלה


בעקבות תלונות חוזרות מצד השכנים ושוטרים שבאים כמעט כל יום, החליטה אביבית לעזוב את מגדלי יו

לא שקט כל כך בתל אביב אי שם, במגדלי הצמרת של אביבית בר זוהר. הכוכבת החליטה לעבור דירה ולעזוב את הבנין שכה אהבה בשנים האחרונות, או יותר נכון שנה ושלושה חודשים האחרונים. אביבית באותה התקופה עזבה את רחובות והחליטה לפנק את עצמה בדירה יוקרתית במגדלי יו שבלב הבוהמה. זה היה נראה בדיוק כמו שהיא חושקת אבל החוזה שלה הוחלט להגיע לסיומו הרבה לפני הזמן.

מדוע אתם שואלים? אז ככה, אביבית לא קיבלה את ההחלטה הזאת ביום בהיר אחד אלא נתקלה לאחרונה בהרבה צרות שעשו לה השכנים שלה. כנראה שהאירועים, הסדנאות, המסיבות והחברים שהגיעו לביתה לעתים תכופות לא עשו שירות טוב לבנין שקיבל מיתוג שלילי והדיירים לא רצו לאבד מהערך שלו. אתם יודעים איך זה לאבד ערך של בניין יוקרה, המחירים עלולים לרדת ויש הפסדים לכל הצדדים.

לאחרונה נפתחה קבוצת ווטצאפ שכל עניינה היה נושא המסיבות והרעש מדירתה. כוחות השיטור הוזמנו למקום כמה פעמים והיא הבינה שאינה רצויה שם כבר. כרגע היא מחפשת פנטהאוז מפנק שיענה על כל צרכיה באזור תל אביב.

תגובתה של בר זוהר: "המרפסת שלי היא מאה מטר, אז זה לוקח לי את כל הגודל של הבית ואין לי איפה לשים בגדים. דבר שני, לא נאים לי השכנים שם, לא נראה לי שהם שמחים שאני שם עם כל האירועים והמסיבות שאני עושה, זה מפריע להם. אז אני מעדיפה ללכת למקום שיקבלו אותי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן