אליאב אוזן: "אני החלטתי להיפרד מדנית"


אחרי ימים קשים של טינופים, אליאב החליט לשים לזה סוף ולדבר על הכל

הגרוש הטרי של דנית גרינברג דיבר על ההרגשה שלו בעקבות הגירושים. הוא לא חש בנוח עם המצב החדש זה ברור אבל מבין שהגיע למבוי סתום ולא היה לו אופציה להמשיך לחיות עם דנית. החים זה לא האח הגדול כנראה. תחילה אמר: "ביום של הפרידה שלנו חזרנו מנופש בשלוש בצהריים. בתשע בערב החלטתי שזהו, נגמר. אני ניסיתי תמיד הכל לפני שייגמר. היינו אמורים לעבור לבית גדול יותר ולהתרחב ולהקים עוד משפחה בישראל".

אוזן המשיך: "אתה מסתכל על החיים בצורה אחרת, על האישה בצורה אחרת. זה כבר פחות תאילנד ומיקונוס. זה יותר החיים האמיתיים, ויש מוכנות ובגרות לחיים האמיתיים, ולא זיהיתי את זה שם. אומרים עליי שבגדתי ושכבתי ושפגעתי. כשכותבים ששכבתי עם נופר מור, איך הגעתם אליה? לא ראיתי אותה חמש שנים. אישה נשואה, ילדה ילד. אבל הרגע נפרדתי מבן זוגי טום אביב, אחרי שיצאתי מהבית שלה".

לסיכום אמר: "עובדה שהלכו לידי בעבודה 5-6 שנים מהבחורות הכי יפות שיש, הכי עירומות שיש, הכי חשופות ופתוחות שיש – ובסופו של דבר רציתי להגיע לבית שלי. אני פלרטטן בנשמה אבל כשהייתי עם אשתי במיטה, מעולם לא קיבלתי הודעה או טלפון מחסום. אם היתי בוגד היתי מודה. הדבר הראשון שדנית הייתה משתמשת בו זה גם שם הבחורה שהייתי איתה והלכתי איתה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן