האם טיה ופיי ואריאל וקארין הגיעו לגמר הגדול?


על פי גורמים בהפקה הודלפו שמות המתמודדים שהגיע לגמר הגדול של המירוץ למיליון

רגע לפני שתגלו מי הזוגות שהצליחו לעבור בשלום את חצי הגמר של המירוץ למיליון אנחנו כאן בפורטל עמרי חיון יכולים לדווח לכם מי הם. על פי גורמים בתעשיה, בפרק ששודר בשבת, הזוג הירוק, קארין ואריאל קליינברג, הצליחו להגיע אל נקודת הסיום בפרק הגמר שישודר בשבוע הבא. כזכור, השניים היו בסין והבטיחו את מקומם בחצי הגמר של ה'מירוץ למיליון'. לאחר מכן הם התחרו יחד עם עוד 3 זוגות על הכרטיס לגמר הגדול ובעיקר על הזדמנות לקטוף את המיליון.

לאחרונה אריאל וקארין עשו הקרנה חגיגית בשדרות יחד עם כל החברים מהמירוץ, בקרב חברים שלהם יש תחושה שהם הולכים לחגוג בגדול וגם הם לא הסתירו את זה: "אנחנו מאד מתרגשים בכל פרק ופרק לראות את עצמנו, כי לא ראינו את הפרקים לפני כן. זה מחזיר אותך לחוויה המטורפת שעברנו, הרי הצילומים היו לפני כמעט שנה. כשאנחנו רואים את זה עכשיו על המסך, זה כאילו שאנחנו עושים את המירוץ עוד פעם".

גם טיה ופיי בדרך לגמר על פי גורמים בתעשיה. הן דוגמניות בנות 23 ממוצא אפריקני, בעלות אנרגיה סוחפת והמון קסם. הן נפגשו באודישן משותף ומאז הן לא נפרדות. הן עובדות יחד ומבלות יחד. הדרך שלהן לגמר לא היתה פשוטה והן היו אמורות ללכת הביתה מזמן אך ניצלו בזכות נקודת סיום ללא הדחה, מה שהשאיר אותן בתמונה עד הרגע האחרון ממש. אזרחים ביעד החדש "מנילה" צלמו את קארין ואריאל בזמן הצילומים. צפו בסרטון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן