שירלי בוגנים פותחת פה על אילנית לוי


הדוגמנית הגיבה לדברים שאילנית אמרה על דונאלד טראמפ

יום לאחר שפרסמנו על הפגישה המקרית של אילנית לוי ודונאלד טראמפ לפני יותר מעשור, החליטה שירלי בוגנים להגיב לדברים שאמרה המגישה. תחילה נזכיר לכם: שנה לאחר שזכתה בתואר מלכת היופי של ישראל, המריאה אילנית לוי לתחרות מיס עולם ושם היא פגשה אדם מבוגר, זה היה דונאלד טראמפ ובאותם הימים היא לא הכירה אותו. היא סיפרה על המפגש המפתיע: "מתקרב אליי מישהו מבוגר ואז הוא אמר, 'את מאוד יפה, את מאוד אקזוטית'. הייתי בהלם שאדם כל כך מבוגר אומר לי דברים כאלה. הסתכלתי עליו ואמרתי לו, 'תתבייש לך, אתה יכול להיות סבא שלי, איך אתה מדבר?' והלכתי".

לאחר כמה שעות קטע מהראיון עלה באינסטגרם, הפוסט הפך ויראלי ובין כל התגובות הייתה גם אחת כזאת של שירלי בוגנים, אחת הדוגמניות הבכירות של ישראל בשנות התשעים. בוגנים החליטה להגיב על הדברים שאילנית לוי אמרה וכתבה: "זה כיף לקבל מחמאה מכל אדם. לא הבנתי מה לא בסדר בזה- טראמפ או לא טראמפ, מבוגר או צעיר – תמיד נחמד".

לא רק בוגנים כתבה את זה הדברים ברוח הזאת לאילנית לוי אלא היו עוד גולשים שכתבו שלא קרה שם שום דבר קיצוני מדי. "בסך הכל מדובר בפירגון לא מזיק" כתבו שם. אז בעצם גרם לאילנית לוי להרגיש מאויימת מהדברים הללו? מאז קמפיין METOO הרבה נשים מפורסמות חושפות סיפורים וחוויות במהלכן הרגישו מוטרדות או מותקפות מינית ואולי אילנית לוי רצה לקחת את הנושא עם טראמפ לכיוון הזה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן