שירי מימון פירסמה תמונה שלה בביקני


הזמרת העלתה תמונה פוטוגנית במיוחד והיא מרוצה מעצמה

שירי מימון, אחרי שתי לידות הרגישה שהיא חייבת לחזור לביקיני שלה ובמשך שנתיים עשתה מאמצים והצליחה לעמוד במשימה. בפוסט מיוחד שהעלתה בנושא כתבה: "למה אני מעלה תמונה כזו? כי בשבילי זה נצחון ואסביר: כל חיי הייתי קטנה ורזה, יותר ופחות, אבל מעולם לא סבלתי מחוסר בטחון בגוף שלי. אהבתי את עצמי כמו שאני".

הזמרת המשיכה: "אחרי הלידה השניה הרווחתי שני אוצרות לחיים וצלקות לעד. גם את הצלקות אני אוהבת אבל יש דברים שלא חייתי איתם בשלום. במשך שנתיים עבדתי ממש קשה ושמתי לי ליעד לחזור לביקיני. ביני לבין עצמי. אז התמונה הזאת היא לא עוד תמונה של מישהי שעפה על עצמה אלא תמונה של אמא אחרי שתי לידות שעפה על עצמה".

לסיכום כתבה: "ברור שיש דברים הרבה יותר דחופים לדבר עליהם כמו הבחירות, המצב בדרום, הפגנות למיניהן, הדרת הנשים, המצב הכלכלי ועוד אי אילו בעיות בארץ אבל מה שמענין אותי כרגע זה מה אם ארצה עוד ילד/ה? לא בטוחה שאצליח לחזור לביקיני. מה שבטוח- אמביציה מעולם לא חסרה לי .אז שורה תחתונה- תצביעו נכון' תהיו טובים לאחרים ולכם ואתן- אל תוותרו לעצמכן". עכשיו נשאר לנו לחכות ולראות מה יקרה אם שירי תחליט להביא עוד ילד לעולם. המשימה שלה לא תהיה פשוטה זה בטוח. 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן