אליאב אוזן: "דנית הפכה לאויב שלי"


אליאב אוזן מגיב על ההכפשות שספג מאז שהתגרש מדנית

היחסים של דנית ואליאב הסתיימו בגירושים. עכשיו, חודש וחצי אחרי שזה קרה, החליט אליאב אוזן לדבר על הכל בפה מלא והתחושות שלו מכל מה שקרה שם הן קשות מאד. "שמעתי על ההסתבכויות שלי, האהבות שלי, שמעתי על האהבות שלי, שמעתי על גבר שהוא חבר חדש שלי רק בגלל שזה נעים לשדך אותי לשף מפורסם. האינסטגרם שלי הוא אך רק עבודה, לא טוסיק חשוף, לא קוקו למעלה ולא כלום, אף פעם לא רציתי להוציא לאף אחד את העיניים על הדברים שלי".

לאחר מכן הוא דיבר על הסרת העוקב שדנית עשתה: "להוריד עוקב? להוריד שם משפחה? מה קורה? לאן את הולכת? דנית עברה גבול מסוים בנושא הזה, הרגשתי שאונסים אותי. חמש שנים זו הייתה אשתך, ובאיזה שהוא שלב היא הופכת להיות האויבת הכי גדולה. מה שהיה לי מגניב בילדה בת 22, בגיל 35 כבר משתנה. יש מקרים בחיים שאתה לא יודע מול מי אתה עומד ואתה מגלה בן אדם אחר לגמרי

על העסק שלו אמר אליאב: "זה עסק שפתחתי לפני שנה, גרושתי התחילה לעבוד בו לפני חמישה חודשים. פתחתי אותו עם מנהלת שניהלה את המקום וגרושתי העיפה בבושת פנים, הבאתי עוד מנהלת שגם אותה היא סילקה. החברה הזאת היא שלי ודנית פשוט שיתפה כל עובר אורח בבית שלנו, הרגשתי שאונסים אותי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן