שיר חדש לנסרין קדרי


נסרין קדרי עם שיר חדש ממשיכה לכבוש את מצעדי המוזיקה המקומיים

נסרין קדרי ממשיכה לא להביט לאחור ואחרי שכבשה את האמפי בקיסריה במופע אליו נמכרו כל הכרטיסים. היא הוציאה לאור שיר חדש "טיפה דמעות". השיר החדש מלווה בקליפ עליו אחראים הבמאי דורון סרי והצלם תומאס וויס. במהלך הקליפ הצופים יכולים לחוש בכך שהוא ממשיך להעצים את יכולותיה הווקאליות והנוכחות הבימתית שלה.

נסרין קדרי, שהפכה לאחת הדיוות המרכזיות בביצה המקומית בכלל ובזמר הישראלי בפרט, מציגה בקליפ הזה טקסט מלוטש על מצע מלודיה קוסמטית. השיר הזה ממש יוצר דרמה המעלה את ההתרגשות אצל מי ששומע אותו ויתרה מכך אצל מי שצופה בו, בקליפ כמובן. נסרין תחזור לקיסריה בתאריך 10/10 וגם שם היא מצפה לתת הצגה מול אמפי מלא מפה לפה.

זאת כמובן לא תהיה הפתעה עבורה אם זה יקרה מאחר ובהופעה האחרונה היא ביצעה את להיטיה מול קהל שעף באוויר, כל זאת קרה חודשים לאחר ששחררה את השיר הקודם שלה לאור, שגם אותו היא שרה כמובן בהופעה האחרונה. את השיר "טיפה דמעות" כתב אבי אוחיון אשר היה אחראי גם על הלחנתו יחד עם מתן דרור שהפיק מוזיקלית. גם אם לא תצליחו להגיע לקיסריה לשמוע את נסרין שרה אותו תוכלו לראות אותה בהופעה פתוחה לקהל הרחב על המזח בנמל יפו בצהרי יום שישי הקרוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן