צפו: רן דנקר ונינט טייב מתאחדים על הבמה


רן דנקר ונינט טייב התאחדו בסוף השבוע בהופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה

שוב על הבמה, כמו בימים היפים בשיר שלנו. רן דנקר ונינט טייב התאחדו שוב, אחרי הרבה מאד שנים. זה קרה כאשר השניים התארחו בהופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה. מאז ימי השיר שלנו העליזים היו עוד כמה מפגשים בין השניים אבל הקשר הגדול והראשון של שניהם היה לפני כחמש עשרה שנה בסדרת הדרמה הישראלית, אז נינט יצרה קשרים הדוקים עם שאר תלמידי האקדמיה והתאהבה ברן. מאז כזכור עברו מים בנהר וכל אחד הלך לדרכו.

למרות זאת, ההופעה שניפקו השניים בקיסריה הזכירו לקהל נשכחות והיו כאלה שהתרגשו עד מאד. נינט עלתה לבמה, אמרה כמה מילים ואילו רן דנקר חבר אליה בשירת דואט שהזכירה לכל הצופים את ההופעות המשותפות שלהם בשיר שלנו. השניים המשיכו כל אחד לקריירה יפה משלהם כאשר דנקר קיבל לאחרונה הצעה להשתתף בדרמה טלוויזיונית חדשה, שתעסוק במה שקורה מאחורי הקלעים של עולם המסעדנות הישראלי. בסופו של דבר הוא לא נתן את הסכמתו להשתתף בסדרה וזה כנראה בגלל עולם השירה בו הוא משקיע את כולו.

נינט מצידה נמצאת הרבה על קו ארה"ב – ישראל ואולי מה שקרה עם בוטנר בסוף השבוע ידגדג לה לחזור לבמות המקומיות. אין לדעת באמת אבל אנחנו נקווה לאיחוד נוסף שלהם על הבמה. תמיד נחמד לפנטז לשמוע את השניים הללו חוזרים לשיר ביחד כמו בימי השיר שלנו. זאת לא היתה הופעה ארוכה מדי אבל גם שיר אחד או שניים הספיקו לקהל שהיה שם.

רן דנקר, נינט ועילי בוטנר – מה שלא הספקתי לומר | מתוך המופע של עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה 2019

אז מה אומרים אחרי ערב חד פעמי כזה? אולי את כל מה שלא הספקנו לומר…תודה ענקית לאחי היקר עילי בוטנר על האירוח בקיסריה ועל השיר הנפלא שכתב, ותודה לנינט על חוויה בלתי נשכחת ❤עילי בוטנר וילדי החוץ Ninet Tayebצילום: פיוז'ן | במאי: אורן שמש סגל | צולם באמצעות ניידת מזמור

Posted by ‎רן דנקר Ran Danker‎ on Friday, 13 September 2019

התרגשות שיא: קבלו את רן דנקר ונינט טייב שהתאחדו אתמול בהופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ בקיסריה. התגעגענו!Ninet Tayeb | רן דנקר Ran Danker | עילי בוטנר

Posted by ynet on Thursday, 12 September 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן