ליהיא גרינר מציגה בטן הריונית של חודש שמיני


הכוכבת נפשה באילת עם בעלה והציגה את החודש השמיני שלה להריון

ליהיא גרינר בת ה-34 נמצאת בימים אלו בעיצומו של היריון שלישי מבן זוגה יוסי צבר (33). כוכבת הריאליטי מחכה לבת והיא נמצאת בחודש השמיני להריונה ונראה שגרינר מאושרת עד הגג כי למייקי הקטן, הבן הבכור הולכת להצטרף עוד אחות קטנה. לאחרונה נראתה גרינר בחופשה באילת, שם היא הציגה לנופשים את הבטן ההריונית שלה שצפויה בקרב מאד להוליד ילדה חדשה למשפחה שלה. כזכור, יותר משנה עברה מאז התבשרנו כי כוכבת הריאליטי, ליהיא גרינר, עברה הפלה בחודש הרביעי להריונה, זמן קצר לאחר שגילתה את מין הילוד.

באותם הימים היא היתה באכזבה קשה אבל בצעד אמיץ היא החליטה לספר על החוויה הקשה והאינטימית שחוותה ברשתות החברתיות. הכאב על ההפלה לא הכניע אותה מאחר והכוכבת הצליחה להיכנס להריון נוסף. לגרינר, כידוע, שני ילדים שהביאה לעולם עם בן זוגה, יוסי צבר. בנה הבכור מייקי בן ה-5 ובתה ג'ולין בת השלוש. כעת היא מצפה לבת נוספת ואנו מאחלים לה רק בריאות.

בסוף השבוע בילתה ליהיא ביחד עם בעלה באילת ונראה שהם לקחו את החופש הזה על מנת להגיע מוכנים ללידה. חשוב לשמור על רוגע ושלווה בחודשים האחרונים של ההריון ולהימנע מלחצים על מנת שלא יהיו הפתעות והוולד יצא מוקדם מהצפוי, דבר שיכול לגרום לבעיות אחר כך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן