אביבית בר זוהר תובעת חצי מיליון ש"ח


בעקבות האמירה שהיא ספגה ברדיו 103, אביבית בר זוהר החליטה לתבוע 500 אלף ש"ח

יום התביעות הגדול בביצה המקומית נמשך ואחרי שפרסמנו שאופירה אסייג תובעת 2 מיל' ש"ח מגילי כהן , עכשיו הגיע תורה של אביבית בר זוהר. יוצאת האח הגדול שלחה מכתב תביעה לתאגיד הרדיו 103 זאת בגין האמרה האומללה שאמר שי גולדשטיין בשידור: "אביבית רוקדת כמו זונה". מאז האמרה, ההקלטה כבר ירדה מהרשת אבל אביבית זעמה, העלתה סטורי בו היא בוכה והבטיחה תביעה.

עכשיו היא הגיעה. אביבית לא שותקת ותובעת חצי מיליון שקל משי גולדשטיין ולאה לב, אחרי שאמרו עליה בשידור שהיא ״רוקדת כמו זונה". עם המקרה כוכבים בתעשי גיבו אותה ותמכו בה. מאז האמרה ההקלטה כבר ירדה מהרשת אבל אביבית זעמה בטח שלכל אורך הדרך היא סופגת הרבה תגובות קשות, עלבונות, טוקבקים ועוד על המראה שלה וכדומה.

הרעש שעשתה תכנית הבוקר של 103 בעקבות אמרה שאמר שי גולדשטיין הרגיזה את אביבית שלא חיכתה יותר מדי זמן והחליטה לתבוע חצי מיליון ש"ח על העלבה ותביעה דיבה. למילים הללו ממגיש ברדיו היא לא ציפתה אבל עשתה רעש. אביבית ידועה בכך שהיא נעלבת מהר מאד וזאת לא תביעה ראשונה שהיא מגישה לאנשים שתקפו אותה. הרגש שלה מאד קל לפגיעה וגם בבית האח הגדול היא נצפתה בוכה הרבה ומתרגשת יתר על המידה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן