ספוילר בלעדי: אלו הזוגות שהגיעו לגמר המירוץ למיליון


זהירות ספוילר: לפורטל עומרי חיון נודע בלעדית מי הם הזוגות שיהיו בגמר המירוץ

נתחיל מהסוף: התאומים ממן ואייל וסיד הגיעו לגמר המירוץ למיליון שישודר בעוד שבועיים. רגע לפני שתגלו מי הזוגות שהצליחו לעבור בשלום את חצי הגמר של המירוץ למיליון אנחנו כאן יכולים לדווח לכם מי הם. השניים הללו היו חזקים לכל אורך הדרך וההגעה שלהם לגמר לא ממש מפתיעה. עד הגמר, תוכלו להמשיך לצפות בתאומים המצחיקים על המסך הקטן ולא רק בפריים טיים אם כי גם בהפסקת הפרסומות, כי לצד קריירה מוזיקלית השניים קטפו קמפיין ראשון ונבחרו להיות הפרנזטורים של חברה העוסקת בקבלת אזרחות פורטוגלית.

כידוע, האחים ממן גם כיכבו בעבר באייל גולן קורא לך. השניים יצאו לפני שנה לצילומי "המירוץ למיליון" של רשת אבל הם היו זכורים מעולם המוזיקה של ערוץ המוזיקה, שם הם בלטו במיוחד בזכות השילוב ביניהם והכישרון. אייל גולן התרשם והחתים אותם במשרדו אף על פי שלא ניצחו. למרות הכל שיתוף הפעולה בין הצדדים לא הוכיח את עצמו והצדדים נפרדו. הם ניסו את מזלם ולא דרך המוזיקה וזה הצליח להם.

ומה לגבי הזוג השני שהגיע לגמר? איל דניאל בן 24, מנוה מונוסון, שירת בצבא ביחידת 8200, הייטקיסט עצמאי ומעצב תאורה להצגות תאטרון. סידני בן 23, הייטקיסט, שירת בצבא ביחידת 8200 ואחרי הצבא החל לעבוד בחברת הייטק. הם שני חברים שהכירו ביחידה 8200 במהלך שירותם הצבאי ונראה שהשכל שלהם שיחק תפקיד מרכזי בעונה האחרונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן