סופית: אופירה אסייג תובעת את גילי כהן ב-2 מיליון ₪


המגישה אופירה אסייג שוקלת גם לפתוח בהליך פלילי נגד יוצא האח הגדול

אופירה אסייג אמורה להגיש בשבוע הבא תביעת דיבה נגד אושיית הרשת גילי כהן שפרסם סרטון נגדה. המגישה צפויה לתבוע פיצוי של יותר מ-2 מיליון שקל. ‏אסייג: ״מאשרת את הפרטים. זה אכן נמצא אצל עורכי הדין שלי המטפלים בתביעה״. אם כך, אופירה תובעת את כהן על הוצאת גיבה ולשון הרע ובנוסף היא גם מתכננת להגיש קובלנה פלילית במשטרה נגד גילי כהן.

יוצא האח הגדול לא אהב את הראיון של אופירה עם אייל גולן ויצא עליה. האם זה הולך לעלות לו ביוקר והוא עלול אפילו לסיים את הסאגה הזאת בכלא? כזכור, כהן העלה סרטון בו הוא הכפיש ללא הפסקה את אופירה: "אני נגעל ממך, עלובה, רעה, מגעילה, קנאית" ולאחר מכן גם דיבר על היחסים שלה ושל בעלה. התביעה עוד לא הוגשה אבל הסכום שדורשת אסייג על מה שקרה הוא מעל 2 מיליון ש"ח. הפגיעה המכוונת בה אישית צרמה לה מאד ולכן היא רוצה לתבוע בענק.

גילי כהן הגיב: "תשאלו אותה אם היא רוצה את הכסף לחשבון, או שאני כבר אשאיר לה אותו אצל ד"ר דב קליין? ועכשיו ברצינות, במקום לנסות להציל את הכבוד שלה, על חשבוני, שתתרכז להציל את הכבוד שלה שאותו היא רמסה במו פיה, באייטם העלוב והמזעזע שכולנו נחשפנו אליו ביום שישי האחרון. מציע לגב' אסייג לא להיכנס איתי למקומות כאלה, חבל שתיפתח פה תיבת פנדורה שתאלץ אחד מאיתנו לעבור לגור באנדורה מהבושה. כאחת שמשחקת אותה מרגרט תאצ'ר "אשת הברזל "ומתפרנסת מרכילות ופה ג'ורה, היינו מצפים שתדע לקבל ביקורת, גם אם היא ארסית. מה שמותר לה, מותר גם לנו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן