האקסית של בן אל תבורי פותחת פה: "הוא קרא לי זונה"


אליזבת לנד שיצאה עם הזמר בחודשיים האחרונים זועמת: "הוא קילל אותי. ליד אמא שלו והחברים קרא לי זונה".

בתקופה האחרונה בן אל תבורי נצפה צמוד לאליזבת לנד תיירת בת 19 מנורבגיה. בחודשיים האחרונים היא לנה בדירתו של הזמר בתל אביב אבל הסיפור הזה נגמר מהר מאד ובתחושה מרה , בדיוק כפי שקרה לו עם אורטל עמר לא מזמן. גורמים דיווחו שאחרי חודשיים החליט תבורי לגרש את לנד מהבית שלו אחרי שפרצו ויכוחים.

לנד עצמה סיפרה: "זה מסובך. הוא קילל אותי ליד אמא שלו והחברים. היו שם כמה חברים שלו והוא דיבר אליי לא יפה ליד כולם. יצאתי הרבה באותה תקופה, הוא חשב שיצאתי עם גברים אחרים והוא קרא לי זונה. אמר שאני רק רוצה את הכסף שלו שאני גולדיגרית, אבל אני לא רוצה להיכנס למה שהוא אמר כי אלו דברים רעים ואלו דברים לא נכונים". אמא  שלה גם הגיבה: "היא אומרת שהיא נורא נפגעה והתחילה לבכות".

מטעמו של בן אל תבורי נמסר: "בן אל ואליזבת מכירים מילדות ולא היה ביניהם שום קשר זוגי רומנטי. כשבן אל טס לארצות הברית, להקלטות הוא אפשר לתיירת להתגורר בביתו. הוא דרש שכאשר הוא ישוב לארץ, היא תפנה את הבית על מנת שישוב לפרטיותו, אך כשחזר היא ביקשה שייתן לה עוד זמן כדי לעזוב בטענה , שאין לה כסף/ טיסות ושלל תירוצים, אליזבת אכלה, שתתה והתגוררה על חשבון בן אל. בשל ליבו הטוב של בן אל הוא הסכים, אך כמובן המשיך לנהל את חייו, ובין השניים הייתה רק 'שותפות זמנית לדירה'. לאחר שכפתה את עצמה תקופה ארוכה בן אל, שוב ביקש שתעזוב ובין השניים התנהלה שיחה. בן אל לא קילל ודרש זאת בצורה מכובדת. בן אל תבורי, בא לברך ויצא מקלל, זו כפיות טובה חמורה של מי שקיבלה קורת גג והחליטה לסחוט את הלימון עד הסוף ולנצל 15 דקות של תהילה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן