צפו: רותם סלע נפצעת בזמן שהיא רוקדת על עמוד


המגישה צולמה לפרסומת ועברה אימונים מורכבים בדרך להצלחה

פרסומת חדשה לחברת אופנה צולמה לאחרונה באוקראינה ובה נדרשה הדוגמנית רותם סלע לעבור אימונים במשך חודש. המהלך לא היה חדש לה מאחר ובעבר היא התבקשה לרכב על גלגיליות וצלחה אותן. הפעם, חברת האופנה ביקשה ממנה לעבור שיעור זריז בספורט חדש וקשה – ריקוד על עמוד וסלע עמדה בכבוד בבקשה.

היא סיפרה על האימונים: "התקינו לי עמוד באמצע הסלון, ובין האימונים הייתי צריכה לעשות חזרות גם בבית. לימדתי את הבנות שלי, וכל מי שהגיע ניסה את מזלו על העמוד. אריאל לא התלונן כל התקופה הזאת. במיוחד כשהמורה הייתה באה אלינו הביתה. פתאום בא לו קוטג' מהמקרר, פתאום הוא שוב רעב אחרי ארוחת ערב, הוא היה צריך להציץ". על האימונים היתה אחראית אליסה פלסקובה, בעלת סטודיו לריקוד על עמוד ואלופת אירופה בעבר.

בפוסט שהעלתה סלע היא כתבה: "אחרי שעות על גבי שעות של אימונים, אינספור סימנים כחולים, כמה רגעי משבר קשוחים ועמוד אחד באמצע הסלון, זה מה שיצא. תודה לאליסה, המורה המדהימה שלי (שהיא גם במקרה אלופת הארץ בריקוד על עמוד) על הסבלנות והמקצוענות, לרם ברוך- רמבו הבמאי האגדי, לאדלר חומסקי וכמובן תודה ענקית לקסטרו, חברת האופנה האהובה עלי שלא מפסיקה לאתגר אותי כל פרסומת מחדש. מזל שאני אוהבת אתגרים".

View this post on Instagram

אז אחרי שעות על גבי שעות של אימונים, אינספור סימנים כחולים, כמה רגעי משבר קשוחים ועמוד אחד באמצע הסלון, זה מה שיצא🤗 תודה לאליסה, המורה המדהימה שלי (שהיא גם במקרה אלופת הארץ בריקוד על עמוד) על הסבלנות והמקצוענות, לרם ברוך- רמבו הבמאי האגדי, לאדלר חומסקי וכמובן תודה ענקית לקסטרו, חברת האופנה האהובה עלי שלא מפסיקה לאתגר אותי כל פרסומת מחדש. מזל שאני אוהבת אתגרים 🙈 @castrofashion @morpesso @adler_chomski_warshavsky @asafbabo @reuvencohen @lirazagam @alisapleskova

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1) on

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן