סכסוך מטורף בין דנית לאליאב


דנית הודיעה שהעסק המשותף ייסגר זמנית כי אליאב הוציא את כל המכשירים מהמקום

בלאגן גדול מתרחש בימים אלו בין דנית לאליאב. השניים אשר התגרשו לא מזמן מנסים כל אחד לשקם את חייו אבל גרינברג נאלצה להעלות פוסט מאכזב שבו היא הסבירה כי העסק נסגר באופן זמני. היא כתבה: "לקוחות יקרים ויקרות של הקליניקה, ניסיתי במשך חודשים לא להביא את הפן האישי בחיים שלי לתוך הפן העסקי – הקליניקה, הבייבי שלי. אבל לצערי יש דברים שאין לי שליטה עליהם. אתמול בשעות הלילה, ללא ידיעתי, הגיע אליאב לעסק המשותף שלנו והוציא את כל המכשירים מהעסק".

דנית לא סיימה כאן והוסיפה בכאב: "אני אישית ממוטטת ולא רציתי לשתף אתכם בזה, אך לאור הפניות הרבות – זה מה שאוכל לספר. מתנצלת מקרב לב. מעבר לכך תפנו ישירות לאליאב אוזן. הגרושה הטרייה החלה לקבל תגובות מצד הגולשים ואז העלתה הודעה נוספת בה היא מאשימה את אליאב אוזן, בעלה לשעבר. נראה שלמרות שהם רצו לסגור את זה יפה, הבלאגן בין השניים מתחיל לצוף.

ומה אליאב אמר? "המכשירים הוצאו מהמקום כי לא רק שדנית לא שילמה משכורות לעובדים בשלושת החודשים האחרונים, היא גם לא שילמה ביטוח על המקום שאמור להגן על מכשירים בשווי מיליוני שקלים. בלי שום קשר, העובדים הודיעו לדנית ביום ראשון שאינם מתכוונים להגיע יותר לעבודה כיוון שלא העבירה להם את המשכורות על העבודה שלהם, וכבר אתמול הקליניקה נשארה ללא עובדים. מבטיח שבתקופה הקרובה מאוד אני אחזור עם הקליניקה ועם כל המוניטין שלי. אני מבטיח שלא יישאר אף לקוח מקופח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן