מי סולק מהאי? הדחה קשה התרחשה ב"הישרדות VIP"

הדחה דרמטית במיוחד התרחשה בצילומי הישרדות VIP

צילומי העונה החדשה של הישרדות יצאו לדרך בחודש שעבר ועל פי גורמים מהשטח נודע לפורטל עומרי חיון שלא ממש שקט על האי. הבעיה הראשונה שנתקלו בה אנשי ההפקה היא הימים הגשומים הרבים שליוו את המתמודדים , השורדים, הצלמים ושאר אנשי הצוות. עם תחילת הצילומים היה גשם סוער ובמשימה קשה במיוחד התרחשה הדחה קשה שכנראה מתמודד סולק מהריאליטי טרם הדחתו הרשמית במועצת השבט. אין לנו מעבר לכך יותר מדי פרטים על המקרה.

נשאיר לכם מקום להמר על המודח הראשון בתגובות כאן. בכל אופן אם בעונה שעברה זה היה נראה כמו הפורמט המנצח, בהפקה שינו את חוקי המשחק ואחרי הפסקה קצרה אי המתים חזר לעניינים. כזכור, אשתקד כל המודחים מצאו את דרכם לוילת המודחים אבל הפעם לא רוצים בהפקה להיפטר כל כך מהר מהסלבס ויתנו להם עוד צאנס לחזור לעניינים. אז אולי המודח המפתיע עוד יכול לשרוד בסוף?

אחרי שהעונה האחרונה של הישרדות הסתיימה בהצלחה התפנו אנשי ההפקה לצאת לדרך עם העונה הבאה שמצטלמת ממש בימים אלו ביעד אטרקטיבי. אחרי כמה וכמה ניסיונות ליהוק התגבשו המתמודדים לתכנית: ישראל אוגלבו, סמיון גרפמן, ליטל סמדג'ה, אילנה אביטל, נאוה בוקר, עדי ביטי, דוד דבירבן ,  אלה איילון,  ירדן ג'רבי, זוהר שטראוס, עידן חביב , דנה רון, ניקול רזניקוב, אלין לוי, רגב הוד, אסי בוזגלו ועוד. בא לכם לנחש מי היה הראשון שהודח?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן