קבלו את החברה החדשה של יוגב


האקס של בתאל פצח בזוגיות חדשה עם טום בן מנשה

בתקופה האחרונה יוגב מחתונה ממבט ראשון נראה צמוד לבחורה חדשה ויפה שעונה לשם טום בן מנשה. מדובר בבחורה צעירה עם עיניים ירוקות ממרכז המדינה. האם בת אל לוי צריכה לקנא? לאקס שלה יש זוגיות חדשה למרות שכרגע יוגב החליט שלא לדבר על הנושא הזה והחליט לשמור את הקשר הזה חסוי כרגע.

בכל מקרה אנחנו נאחל לזוג החדש הצלחה ונמשיך לעדכן. כל זה קורה תקופה לא ארוכה מאז שתמה העונה של חתונה ממבט ראשון. בתאל כבר בזוגיות חדשה מאז ויוגב די חיפש את עצמו לאחרונה. כזכור, במהלך המיונים לתוכנית, יוגב אמנם נכנס לזוגיות והפסיק את התהליך, אבל חזר אחרי הפרידה. זמן קצר אחרי ערב החתונה, השניים יצאו לירח דבש רומנטי בפראג, לפני שהתחילו את חייהם המשותפים.

במפתיע או שלא אפשר לומר הקשר בין יוגב ובתאל לא צלח ובזמנו אמר יוגב: "הפרידה קרתה כי גיליתי דברים שונים מה שהוצג לי בהתחלה, גיליתי בן אדם אחר והבנתי שזה לא זה. זה קרה בעיקר אחרי הנסיעה שלנו לניו יורק, לשם נסענו כדי לסגור את ענייני הדירה שלה לקראת המעבר שלה לארץ – ושם נחשפתי למי היא באמת". עכשיו יש לו את טום היפה ואם הכל ילך לפי התכניות שלו אולי תצא מכך חתונה וחגיגה גדולה. נעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן