כוכב המירוץ למיליון נפצע קשה בתאונה


יוסי עבדו שכיכב בעונה הקודמת של המירוץ למיליון נפצע קשה בתאונת אפניים

אחד מכוכבי התוכנית המפורסת של המירוץ למיליון אושפז בבית החולים, בטיפול נמרץ, כשמצבו בינוני עד קשה. מדובר ביוסי עבדו אשא היה מעורב בתאונת דרכים קשה עם האפניים שלו, כל זה קרה כאשר הוא היה בשלב בו נסע במסלול רכיבה על מדרון תלול באזור הרי ירושלים. במהלך אותו מדרון תלול עבדו גילה לפתע כי הברקסים שלו פשוט לא מגיבים והוא עלול לסיים את הרכיבה בתאונה לא צפויה.

התסריט הגרוע שלו התממש ובתום המדרון הוא נפצע כאשר הגלגל של הכלי פשוט התפרק, גופו של עבדו נזרק מהאופניים והוא מצא את עצמו מתגלגל במדרון התלול כשהוא פצוע ללא סיוע. כאשר הגיע לקצה עבדו מיד הובהל לבית החולים עין כרם בהדסה במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מונשם וסובל מ-17 שברים בצלעות, כתף מרוסקת, ריאה מחוררת ופגיעה בכליה. ההלם בקרב חבריו היה כבד. עבדו שמנוסה ברכיבה לא חשב שיסיים כך את הדרך שלו.

לאחר שעבדו פונה לבית החולים מצבו התייצב ובקרוב הוא ישתחרר מהדסה בדרך לתל השומר. מקורביו מסרו שהוא ישמח לקבל אורחים כי בעוד שבוע הוא צפוי לעבור לבית החולים תל השומר בדרך לתהליך של שיקום ארוך. בגלל הפציעה הקשה עבדו לא מצליח לדבר באופן חלק ומקורביו ביקשו שהמעריצים יתפללו למענו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן