לוסי אהריש פרצה בבכי בשידור: "כוס אמא שלכם! אתה יודע כמה קללות אני חוטפת ביום?


"כמה אפשר להכיל את השנאה המטורפת הזאת?", שאלה שדרנית הרדיו בתוכנית שלה ושל ג'קי לוי בגלי צה"ל, במהלך שיחה עם יוצר הסדרה הדוקומנטרית "שנאת מוות", רון כחלילי, והפנתה גם אצבע מאשימה כלפי התקשורת: "תתביישו לכם"

שדרנית הרדיו ומגישת הטלוויזיה לוסי אהריש, פרצה היום (ה') בבכי בשידור בגלי צה"ל. המגישה בכתה במהלך שיחה שניהלה עם רון כחלילי, יוצר סדרת הטלוויזיה "שנאת מוות" (HOT8), העוסקת בשנאת ערבים בישראל. "אני מפחדת ממה שאני הולכת לראות, אני מתבאסת על החיים שלי", אמרה אהריש לכחלילי. "אני לא סתם מסתובבת בשנים האחרונות עם השק הכבד הזה. אני מרגישה שיש שנאה, כלפיי אישית, כלפי המקום שאני מגיעה ממנו".

"אני מתאפקת לא לבכות, אני ממש נחנקת. לא יכול להיות שאנחנו עדיין מתעסקים בדבר הזה. זה מה שמפחיד אותי בסדרה שלך", פנתה המגישה שוב ליוצר. "אתה יודע כמה קללות אני חוטפת ביום? אני כבר לא יודעת להכיל אותן. ולפעמים באמת שבא לי לקום ולהגיד, וסליחה שאני אומרת את זה ברדיו: 'כוס אמא של כולכם, אני לא יכולה לשמוע את הגזענות שלכם יותר. אני לא יכולה לשמוע את כל השנאה והרוע הזה שמסתובב בתוככם, איך אתם מגיעים לכמות כזאת של שנאה?' אני יודעת שיש גם אצלנו הערבים שנאה כלפי היהודים, אבל די! כמה אפשר להכיל את השנאה המטורפת הזאת, במיוחד כשזה מתוזמר מלמעלה, מפוליטיקאים, מאנשים שאמורים להנהיג את המדינה".

אהריש הוסיפה, "אני כבר שמונה חודשים לא נמצאת בתקשורת הישראלית. אני לא רואה ערבים בתקשורת הישראלית. אני לא רואה ייצוג ערבי בתקשורת הישראלית. תתבייש לה התקשורת הישראלית, שאני לא רואה מישהו ערבי מדבר שם. לא באולפנים, לא מדבר בשמם, לא מדבר כמומחה משמם. לא מדבר כמומחה למשהו! ואחר כך שואלים למה אנשים בבית מפחדים מערבים, אם התקשורת עצמה לא מראה ערבים. תתביישו לכם בתקשורת. זה מעצבן אותי.

"שאף אחד לא יגיד לי מה זה להיות ישראלי. שאף אחד לא יגיד לי מה זה לחיות עם יהודים. שאף אחד לא ילמד אותי מה זה להיות חלק מהמדינה הזאת. אני חיה עם אהוב נפשי שהוא יהודי ובן זוגי המדהים שהוא יהודי והמשפחה המדהימה שלו. שאף אחד לא ילמד אותי מה זה להיות חלק מהישראליות, אבל שאף אחד לא ינסה לקחת לי את הישראליות הזאת או לקחת לי את הבית שלי. וזה מה שמחרפן אותי. זה הבית שלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן