נעמה קסרי מרחה לבתה אודם והרגיזה את הגולשים

קסרי לא ציפתה שהגולשים יצאו נגד ההחלטה שלה לשלוח את הילדה עם אודם לכיתה

השורדת החליטה לשלוח את הבת שלה לכיתה א' כשהיא עם אודם על השפתיים והצליחה במהלך הזה להרגיז לא מעט מהעוקבים שלה. נעמה קסרי העלתה תמונה שלה ושל בתה דניאל כששתיהן עם אודם. כך היא החליטה לשלוח את דניאל ליום הראשון של כיתה א'. את חלק מהעוקבים זה לא ממש הצחיק והם יצאו על נעמה בתגובות. הגולשים לא נשארו אדישים אבל את נעמה זה לא ריגש במיוחד.

"אודם? לק? היא מתחילה כיתה א' וזה תמוה. מה נסגר עם האודם האדום? למה לעשות את זה לילדה?" כתבה אחת הגולשות בפוסט שהעלתה נעמה וכתבה בעצמה: "אני לא יודעת ממה אני מתרגשת יותר. מהעובדה שזה היום הראשון שמיכאלה ואני נהיה לבד מאז שנולדה, מזה שדניאל מתחילה כיתה א׳ ,או מזה שרועי עלה לחטיבה".

אחרי שראתה את הביקורות על האודם היא הגיבה: "ככה היה בא לה ללכת ליום הראשון של כיתה א' והסכמתי כי אין בזה שום דבר רע. אודם זה לא סמים. היא לא הולכת ככה ביומיום שלה ובאותו הבוקר הרגיש לה נכון. אני לא מבינה את הממורמרות שדוחפות את האף שלהן לעניינים שלא שלהן. לא מבינה מה הביג דיל. אין ילדה שלא רוצה להיות כמו אמא, מה לעשות שלדניאל יש אמא שכל הזמן מורחת אודם ועוד דברים? היא לא מבקשת פן, למשל. היא חולה על עצמה ושלמה על התלתלים שלה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן