אביבית בר זוהר: "אף אחד לא ישבור אותי"


אביבית בר זוהר יצאה בפוסט מרגש: "אף אחד לא יוציא לי את הרוח מהמפרשים"

הרעש שעשתה תכנית הבוקר של 103 בעקבות אמרה שאמר שי גולדשטיין בשידור: "אביבית רוקדת כמו זונה". ממשיכה לעורר הדים. אביבית בר זוהר העלתה פוסט נוקב אחרי הבכי הכנה שלה בסטורי. כוכבים בתעשי גיבו אותה ותמכו בה. מאז האמרה ההקלטה כבר ירדה מהרשת אבל אביבית זעמה בטח שלכל אורך הדרך היא סופגת הרבה תגובות קשות, עלבונות, טוקבקים ועוד על המראה שלה ועל תמונות שהיא מעלה.

בפוסט שפרסמה כתבה: "שרואים אותך לראשונה רואים לביאה, אשה שוברת שגרה, איתנה, יציבה, לא מפחדת להביע את עמדתה, לא מפחדת להסתכל בעיינים. לאותה אישה עם המעטפת הנוקשה והעוצמתית כזו שאפילו גברים מפחדים להתחיל איתה יש גם חששות , פחדים , לפעמים עצב , לפעמים ילדותיות שכזאת , אפילו קטנוניות , היא שברירית מאוד עדינה בנפשה , אפילו זקן ברחוב מרים סלים גורם לה לבכות  וגם הומלסים ברחוב גורמים לה לעצב קשה מנשוא".

"האישה הזאת זו אני. לעיתים על פי מראה אנו נוטים לפענח ברנטגן מלא מיהו האדם שעומד מולנו אך את הפנימיות שלו וכל מה שקורה בנפשו הפנימית אף אחד לא יכול לפענח! קל לשפוט ולהפנות אצבע מאשימה – היא מתלבשת חשוף אה היא בטח מטומטמת חסרת אינטליגנציה, הוא לובש להקוסט ושם רולקס הוא בטוח איזה ערס, אה היא שמנה אפשר לצחוק עליה , אה היא רזה מקל היא בטח אנורקסית, לכל מצב נתון יהיה את הפרשנויות שלו אך זו טעות עצומה כי בכל אדם מסתתרת פנימיות שיתכן שהיא כל כך שונה מהחיצוניות שלו".

אביבית המשיכה: "אני לא מבקשת ממכם הרבה אני קמה בבוקר עושה לוק יומי, נותנת לכם עצות מניסיון חיי , שמחה איתכם רוקדת לכם שרה לכם בעצם לא מבקשת ממכם כלום רק אהבה וקבלה אני פה תמיד בשבילכם ולמענכם. למרות כל מיני השפלות אלו ואחרות כל פעם מגורם אחר אני אביבית בר זוהר 11.5.82 עומדת איתנה מולכם עם השמחת חיים שלי עם האהבה שלי ואומרת וצועקת: אף אחד לא ישבור אותי, אף אחד לא יוציא לי את הרוח מהמפרשים וככל שינסו להוריד אותי רק אעלה מעלה מעלה למורת רוחם של כל המלעיזים".

להגנתה יצאו מפורסמים כמו מיקי בוגנים: "יש  לך לב זהב ! תעשי ותגידי תראי ותלבשי תרקדי ותשמחי , הלוואי ובאמת לא תפגעי מאנשים רעים הם תמיד יהיו כאן , תתרכזי בטוב החיים יפים". דניאל גרינברג הוסיפה: "הלב הכי גדול והאישה עם הכי הרבה נתינה שנתקלתי בה בחיים. אביבה שלי , את מי שאת ולכן את מיוחדת ומאושרת בחלקך. אוהבת אותך ויודעת כמה אני צודקת. תמשיכי לחייך לפרוח ולזרוח מאושר כי מגיע לך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן