הלם: תאלין אבו חנא מורידה את התחבושות אחרי השרפה


מה קרה לפנים של תאלין אבו חנא? צפו בסרטון שפרסמה פליטת "האח הגדול"

בסוף שבוע שעבר התקבלה במשטרה פניה על שריפה בשכונת הדר בחיפה, כאשר שניים שהיו באותה עת בדירה בקומה הראשונה, חילצו עצמם מהחלון. על פי גורמי רפואה, מהמקום פונו אל המרכז הרפואי רמב"ם זוג בשנות ה 30 לחייהם באורח קל ובינוני. במהלך הלילה פרסמה תאלין סרטון שחושף מה קרה לפנים שלה והוסיפה התיחסות לשמועות וריכולים על מצבה. לבסוף תאלין מורידה את התחבושות וחושפת מה קרה לה בפנים ובעצם לא קרה כלום כי מתחה את הגולשים שלה.

המשטרה ולוחמי האש סיימו לסרוק את המקום, על מנת לשלול סכנה כלפי נוספים בבית המגורים, לצד בחינת נסיבות האירוע. מי שנכחה בזמן השריפה בדירה היא לא אחרת מאשר הדוגמנית תאלין אבו חנא.

כוכבת הריאליטי הטרנסג'נדרית, ששהתה בדירה בחיפה, פונתה יחד עם אדם נוסף לבית החולים רמב"ם בעיר. הדוגמנית עברה לפני כארבע שנים שנים ניתוח לשינוי מין, ובעקבות בחירתה להפוך לטרנסג'נדרית, משפחתה ניתקה עמה קשר. אבו חנא נולדה בנצרת כילד, ועם השנים הבינה כי אינה רוצה לחיות את חייה במין החזק והגברי.  היא התפרסמה כאשר היא שנכנסה לבית האח הגדול והודחה אחרי חודשיים. תאלין חשפה בתכנית את הסיפור הכואב שלה ואת זה שאביה ניתק ממנה כל מגע כשגילה שעברה ניתוח.

בשנת 2016 היא החזיקה בתואר מיס טרנס של ישראל, ולפני שנה השתתפה בתכנית "גולסטאריות". אגב, רגע אחרי הזכייה שלה במיס טרנס ישראל 2016 ומלכה שניה בתחרות הבינלאומית בברצלונה, אבו חנא זכתה בפרס מתנת בית חולים בבנגקוק: וואוצ'ר על סך 22,000$, ובהזדמנות הראשונה נסעה לממש את הפרס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן