אחוה סיטבון מדברת על ההריון שלה


"לא הופתעתי מההריון כי רציתי. זה מאוד מרגש, חיכיתי לזה כבר 35 שנה"

אחוה סיטבון, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", נכנסה להריון לא מזמן, זאת לאחר שהיא חזרה ליונתן רונן. כזכור, לפני פחות משנה, הכוכבת סיימה בצורה מפתיעה את מערכת היחסים שלה עם בן זוגה, יונתן רונן, מה שהשאיר את המעריצים שלה בשוק לאור התפתחות היחסים בין השניים. סיטבון, המתגוררת בברצלונה עם רונן ובתו ליה, נמצאת בימים אלה בישראל אך אינה מסתירה יותר את התינוק שבבטן.

כאשר התבקשה לדבר על ההריון המפתיע אמרה: "אנחנו מגדלים פה משהו ולא הופתעתי מההריון כי רציתי. זה מאוד מרגש, חיכיתי לזה כבר 35 שנה. ליה עוד לא יודעת. כל מדינת ישראל יודעת לפניה, לצערי, כי הוציאו את זה החוצה. אבל אני מניחה שכשהיא תדע היא מאוד תתרגש שיש לה אח או אחות בדרך".

על התחושה של בן זוגה: "יונתן מאוד שמח. זה מרגש. כנראה שנגדל אותו בברצלונה שבספרד, זה מה שהולך להיות, עם אבא שלו ואחותו כמשפחה. חתונה? אולי כן, אולי לא. אני את שלי עשיתי, אני התחתנתי. כזכור, סיטבון ורונן החליטו לסיים את הקשר בין השניים חצי שנה אחרי שהוא יצא לדרך. למרות זאת זה לא היה סוף פסוק מהצד של סיטבון שסיפרה בבלוג שלה על הקשיים בניכר – זה היה רק ענין של זמן עד שהיא תחזור ליונתן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן