ניסים מהמירוץ למיליון בדרך ל"האח הגדול 10"?


ניסים מהמירוץ הרשים את הפקת האח הגדול ונבחר ללהק מתמודדים לתכנית

אומנם את צמד האחים מקרית מלאכי, ניסים ואוראל, לא נראה ב'אח הגדול' אבל יש סיכוי שהדמות הבאה שנתחבר אליה כצופים בתכנית הזאת תהיה שם בזכות כוכב המירוץ למיליון ניסים חי דוד שהצליח להשאיר רושם חיובי על ההפקה של רשת מאחר והחבר'ה שם החליטו שהוא יצטרף לעבוד איתם. מה בדיוק ניסים יעשה? הוא יחבור לצוות הליהוק של האח הגדול ובקרוב מאד יחל לבדוק מועמדים לתכנית שתעלה בקרוב שוב.

בימים אלו העונה השביעית של המירוץ למיליון בשיא שלה אבל ברשת כבר מתכוננים לעונה הבאה של האח הגדול. בפוסט שהעלה ניסים חי דוד בפייסבוק הוא נראה קורא לחבריו להמליץ לו על מתמודדים מצחיקים, מרגשים, מיוחדים ויצאי דופן. אין ספק שמאז שהפוסט עלה אז כבר נרשמה היענות יפה מאד ומגוון דמויות מעניינות עלו כמועמדים מאזור השפלה הדרומית של ישראל.

כידוע, הצלחתן של תוכניות ריאליטי מבוססת בעיקר על ליהוק נכון של דמויות שירגשו – זאת בדיוק כפי שעושים צמד האחים אוראל אלימלך וניסים חי דוד. תתחברו ליוזר שלו ואולי ניסים יחליט שאתם מתאימים. מכירים דמות מעיניינת? שלחו לו הודעה. רגע רגע, מהעם אוראל? היא עסוקה בימים או בעיצוב בגדי הים שלה, לקראת הקיץ הבא כנראה. בהצלחה שיהיה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן