גיא פינס התבלבל – האם הצל מסתובב עם רצועת נשק צמודה?


טעות של גיא פינס בפוסט שהביך את הצל עשה רעש גדול בסוף השבוע – בסופו של דבר התבררה הטעות

בסטורי שעלה בעמוד של תכנית טלויזיה מוכרת נקבע כי הצל מסתובב בסינמה סיטי עם הילדה שלו ורצועת נשק לגבו. הגולשים מיד שמו לב שמדובר בתיק צד והצל שראה את העליהום עליו חטף עצבים ופרסם פוסט זועם. "גיא פינס לא מבדיל בין רצועת נשק לתיק צד, ומפרסם פפראצי שלי מסתובב כביכול עם M16 וכאשר עוקבים שלו מעירים לו שרואים בבירור שזה תיק צד, הוא ממשיך להתעקש שאני מסתובב בסינמה סיטי עם המשפחה בבגדי ספורט ונשק" כתב הצל בפוסט שהעלה.

הוא לא עצר כאן והמשיך: "בדיוק ככה תעשיית השנאה והפייק ניוז של התקשורת העוינת ממשיכה להפיץ שקרים  אז מר פינס, יש לך עד יום ראשון לפרסם פוסט התנצלות  (לא שיש לי בעיה להסתובב עם m16 אבל לפרסם תמונה של הילדה שלי ככה לא יעבור בשתיקה) . או שתתנצל על השקר שאתה הפצת או שאני אדאג שלא יהיה לך תקציב לאיילינר יותר".

הצל ביקש שזה יהיה הנוסח: "אנחנו במערכת גיא פינס מפיצים פייק ניוז כי אנחנו מכורים לצהוב ואין לנו שום אג'נדה חוץ מלשון הרע ואין לנו שום גבולות כשמדובר על רייטינג ואם אפשר גם לפגוע בדרך במישהו מהימין או במשפחתו, זה מבורך. אז אנחנו מתנצלים סליחה מחילה. יצאנו צ'יפס". בסופו של דבר הפוסט עלה מחדש עם הבהרה כי מדבור בתיק ולא נשק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן