דנית מטיילת לראשונה בלי אליאב


דנית גרינברג שמה פס על העבר ומציגה הווה שמח במיוחד מעבר לים

איך שהזמן עובר מהר. חודשיים בערך חלפו מאז שסיפרנו לכם על הפרידה המפתיעה של דנית גרינברג ואליאב אוזן, השניים כבר הספיקו להתגרש סופית בשבוע שעבר כאשר עשו זאת ברבנות, על פי הספר והחוקה הדתית. לדנית לא לקח יותר מדי זמן להתאושש והיא מהר מאד העלתה פוסטים עם תמונות משגעות מהמזרח הרחוק, הכל כדי להוציא מחייה את אליאב ולהתחיל דרך חדשה. מהלך שבשגרה כנראה אצלה.

כזכור, גרושתו של אליאב אוזן בילתה את הימים האחרונים בסין כאשר רק לפני שבוע היא חזרה לישראל, ארץ הקודש.  עושה רושם שעברו עליה שבועיים מרתקים במיוחד שכללו בילויים ועסקים במגוון מקומות יפים כמו שנגחאי, ביגיין, שנזן וגוואנגזו.  על כל תמונה מחו"ל שהיא העלתה היא מחקה מנגד תמונה ישנה. מדובר על הסרת תמונות רבות מהחשבון וזה כולל כמובן גם תמונות מהחופשות הגדולות שלה ושל אליאב, החגיגות עם המשפחות, ועוד תמונות שפיזרו אהבה לכל עבר.

רק פוסטים ממומנים שעשתה עם אליאב ביחד כבעל ואישה במסגרת התחייבותה לחברות שחתמו עימם קמפיין היא השאירה אבל הם כבר העלו אבק מאחור אחרי מקבץ התמונות האחרונות שעלו מסין. כזכור, דנית ואליאב נישאו זה לזו בשנת 2016 והכירו לעיני המדינה כולה בתכנית "האח הגדול".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן