אייל גולן ודניאל גרינברג עושים תרגיל לתקשורת


אחרי שספרנו לכם לראשונה שאמא של אייל גולן נגד החתונה, אייל ודניאל לא יצאו לאירועים בארץ וכשזה קרה – הם הצליחו לחמוק מהצלמים

איך זה קרה? פשוט מאד. אייל גולן הגיע לחגיגת יום ההולדת של חברו ירון אילן לבד. בלי דניאל, למען האמת היינו בטוחים שהשניים הללו יראו בכל מקום מאז ההצעה אבל היציאה הראשונה של אייל המאורס באה באופן מפתיע מאחר והוא הופיע לבדו בחגיגה הפרטית ירון אילן. אז מתברר שאייל גולן וחברתו גם מבלים מעט זמן בנפרד. ומה בנוגע לאמא של אייל גולן? לפני מספר ימים ספרנו לכם לראשונה שהיא נגד החתונה המדוברת.

אייל גולן הגיע לחגוג לחברו הטוב, ירון אילן את יום הולדתו ה-50. מה היה שם? מסיבת הפתעה שכללה כמה מהאנשים הבכירים בביצה שלנו ובעיקר בעולם הזמר המזרחי. את כלתו לעתיד של אייל, שאתם מכירים בתור דניאל, הוא לא כלל בחגיגה אבל זה יכול להיות מובן לאור מי שכן הגיע לשם לחגוג. גולן הסביר שדניאל לא עימו כי היא נמצאת באירוע של חברה אחרת.

התרגיל הצליח לשניים מאחר ולקראת השעות המאוחרות של הלילה דניאל הגיחה במפתיע. זה קרה ממש לקראת סיום המסיבה והרבה אחרי שצלמי הפפראצי עזבו את המקום. אז מי עוד היה שם? בני פרץ, איתי לוי, זהבה בן , אתי לוי, ליאור נרקיס , דורון מירן, רון שובל, רינת גבאי, לואי עלי, משה פרץ ועוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן