אקי אבני מכחיש את הקשר עם ניקול ראידמן


הביצה רעשה השבוע עם הפרידה של המעושרת וקישרה את הסיבה לאקי אבני. האמנם?

הביצה המקומית געשה השבוע בשמועות כי לכאורה אקי אבני בקשר עם ניקול ראידמן. יש לציין שהמגיש והשחקן נשוי בכלל לניקול מילר ואולי השם הזהה גרם לאותם אנשים להעלות את שמו על פיהם. הדבר מאד אכזב את אבני שהחליט לא לשתוק. הוא פרסם פוסט חורץ בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא הבהיר את המצב: "אדם הנמצא מחוץ לסערה אינו מבין מה מתחולל באמת במרכזה".

עוד כתב: "שתקתי בחודשיים האחרונים, אך ביממות אחרונות דשדושי השמועות תפסו מקום מרכזי בכל כלי התקשורת. מעולם לא הגבתי, אך כעת מדובר כבר במעגל גדול של אנשים, משפחות, ילדים, אשתי. זה לא משחק, זה לא תכנית טלוויזיה, השמועות יכולות להתגלגל למקומות לא ראויים. האמירות המיותרות לא עושות חסד עם אף אחד. בין ניקול ראידמן לביני אין יחסים רומנטיים".

לסיכום ציין: "אני מקווה שתהנו ממה שיצרנו, יש לי משפחה ולניקול יש משפחה וחשוב להבהיר את זה למען השקט של כולם. תודה לתקשורת שנהגה בסבלנות ואיפוק, תודה לכל מי שמכבד את כולנו". למי ששכח, ראידמן וצ'רנוי נחשבו לזוג יציב מאוד בתעשייה, ולשניים יש שני ילדים משותפים. לפני כשנה הציע צ'רנוי נישואים לראידמן, והם אף התארסו אך מהר מאד נפוצו דיווחים על פרידה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן