מיה קרמר חושפת למה נפרדה מרון שחר


האקסית של מנחה המירוץ: "היתי מכורה לרון שחר כמו אל סם"

לפני חמישה חודשים רון שחר ומיה קרמר החליטו לפרק את התא המשפחתי. השניים הכירו לפני למעלה מעשור, והפכו לאחד מהזוגות הלוהטים של תעשיית הבידור אבל אחר כך היחסים עלו על שרטון והרומן ביניהם הסתיים. תחילה השניים הקפידו להכחיש את השמועות ואף הקפידו להגיע יחדיו לאירועים מתוקשרים כדי להבהיר את המצב. עם זאת, השניים לא צלחו את הקשיים, והחליטו להיפרד באופן רשמי כשיש להם ילדה משותפת.

עכשיו, חמישה חודשים אחרי הפרידה הרשמית, מיה קרמר, בת הזוג לשעבר, מדברת: "אף פעם לא ראיתי את הקשר בינינו כנישואים פתוחים. היו לי חשדות, אבל לא ידעתי. לא דיברנו על זה. מצד שני, להעלות את זה עכשיו איתו נראה לי חסר טעם. אני לא רוצה לבכות על חלב שנשפך. אני אדם מאוד נאמן בזוגיות. לא שכבתי עם אף אחד אחר. אבל יכול להיות שהוא באמת חשב את זה. אני זוכרת שלפעמים הוא אפילו היה שואל אותי, וכמובן תמיד השבתי בשלילה".

עוד הוסיפה קרמר באכזבה: "ברור שכעסתי שהוא רמז לזה, שהוא נתן את הרושם שבגדתי בו. אבל הוא כבר לא בן הזוג שלי, ולכן אני מוצאת את עצמי יותר סולחת לו. כבר אין בי רגשות טינה. יותר מכעס, הרגשתי כאב ועצבות. אני ראיתי את הזוגיות שלנו אחרת, הרבה יותר עמוקה מהדרך שבה הוא תיאר אותה". אגב, הגירושים היו הראשונים של קרמר והשניים של שחר, שנפרד לפני כ-12 שנה מאשתו הראשונה בתום שלוש שנות זוגיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן