אורטל בקהל? בת זוג חדשה לבן אל תבורי


אחרי תקופה לא פשוטה, האם בן אל תבורי יוצא לדרך חדשה?

הפרידה הגדולה של בן אל תבורי ואורטל עמר עדיין ממשיכה לעשות כותרת, החל ממריבות מעל גבי הרשת שהם מנהלים ועד דיונים בבית המשפט על עתידם בנפרד, עם או בלי הילד. כעת אנחנו מפרסמים שלבן אל יש חברה חדשה העונה לשם מאיה חדד ובקרבתו מקווים שהיא תהיה זו שתרגיע את העניינים והאקשן שלא נגמר בינו לבין עמר. אז מי זאת מאיה חדד ואיך השניים הכירו? התשובות לפניכם.

חבריו של בן אל תבורי מדווחים שהוא מסתובב לאחרונה עם מאיה חדד בת ה-33, כמו כן היא אף נפגשה עם אביבה תבורי, אמא של בן אל. על פי התמונות היא די מזכירה את אורטל עמר, האקסית הגדולה של תבורי, אולי פשוט הוא נמשך לסגנון הזה של הנשים. השניים החלו לצאת לפני חודש וחצי ועד כה הם לא ממש מנסים להחביא את הקשר שלהם כאשר הם ערכו מפגשים לעיני מעריצים בקניונים במהלך החופש הגדול.

כמו כן בן אל ומאיה אפילו ניצלו בשבוע שעבר את הופעתו של בן אל באילת וירדו לעיר הדרומית כדי להנות ממספר ימי חופשה. אחרי המאבקים הגדולים שהיו עם אורטל בבתי המשפט, אין ספק שבן אל צריך להתרענן בקשר חדש, גם כדי להשכיח את מאורעות העבר. אולי מאיה חדד תהיה זאת שתצליח להשכיח ממנו את אורטל והצרות. יופי קוסמי יש לה אין ספק. זה יספיק?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן