הכל הצגה: ניקול ראידמן ברומן עם אקי אבני?


ראידמן החליטה לשתף באינסטגרם מסלון ביתה, ולהראות שהכל מתנהל כרגיל – האמנם? ומה אקי אבני עשה שם?

ניקול ראידמן לא הכחישה את הפרידה אבל ניסתה אמש לגרום למצב החדש שלה להראות נוח עבורה. היא ניסתה לגרום לעוקבים שלה שלא להיכנס יותר מדי לחייה הפרטיים. אז מה היא עשתה? העלתה סטורי שהועבר בשידור חי לעוקבים, אל האירוע זומן מיכאל צ'רנוי בן זוגה ב-11 שנים האחרונות כשהוא צופה בכדורגל. מה הם ניסו לעשות כאן בעצם אתם לבטח תוהים?

אז ככה, השניים ניסו לשדר לעולם שהכל כרגיל ושזה סתם עוד ערב משפחתי. מאחורי הקלעים אנחנו יכולים לספר שלפי מכרים שלהם, צרנוי עזב את הבית לפני מספר שבועות, והוא ממש לא רואה כדורגל בסלון עם ניקול. ראידמן תייגה את גיל משעלי שבישר על הפרידה ואמרה לו בסטורי: "גיל, אתה חסר, חיים שלנו". הפרידה הייתה סוד ידוע מזה תקופה יש לציין. בימים האחרונים הופצו שמועות על רומן עם השחקן אקי אבני. בשידור החי של ניקול הצטרף במפתיע לשידור אקי אבני והרים כוסית עם הזוג

ראידמן וצ'רנוי נחשבו לזוג יציב מאוד בתעשייה, ולשניים יש שני ילדים משותפים. לפני כשנה הציע צ'רנוי נישואים לראידמן, והם אף התארסו אך מהר מאד נפוצו דיווחים על פרידה. יש לציין שכבר שלוש שנים היחסים בין ניקול למיכאל במשבר וגם הצעת הנישואין הייתה בסך הכל ניסיון להציל את הזוגיות שלהם. למרות הפרידה הם נשארו ביחסים ידידותיים למען הילדים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן