תמונות ראשונות: נסרין קדרי מאוהבת באופק המאלך


קבלו את נסרין יחד עם אופק המלאך בתמונה שנשלחה לחברים קרובים

נסרין קדרי ואופק המלאך ממשיכים לדגמן זוגיות ענפה ולא מביטים לאחור. השניים מבלים הרבה בתקופה האחרונה ולא מסתירים את הקשר שלהם. נסרין התאהבה באופק ומאז הקשר שלהם ממריא. אמש הם שלחו תמונה משותפת רק לחברים הקרובים אבל היא דלפה, אולי בהמשך נקבל עוד תמונות , הפעם באופן רשמית. השניים נמצאים בתחילתו של קשר זוגי ואף בילו יחד בסוף שבוע בצימר רומנטי לפני תקופה קצרה.

אופק המלאך, השתתף בריאליטי המוזיקה "אקס פקטור" ואף שיתף פעולה עם דודו אהרון בשיר "הלב שלך בממתינה". בנוסף, למלאך יש מילוני צפיות ביוטיוב לקאברים שביצע ולשירים שכתב והלחין. הזמרת התגיירה לפני כשנה, אחרי שהייתה לפני כן בתהליך גיור שהופסק באמצע. לפני הקשר עם המלאך, הייתה קדרי במערכת יחסים שנמשכה שלוש עשרה שנים עם חבר יהודי, שנגמרה בין היתר, בשל מחלוקות בין הזוג בגלל מוצאם.

הצעה נישואין אחת כבר קיבלה נסרין, השאלה אם היא תקבל עוד אחת גם מאופק המלאך? אחרי הפרשיות האחרונות והראיונות הנוקבים נראה שנסרין ביססה את מעמדה חזק בברנזה. היא כזכור התגלתה בתכנית של אייל גולן קורא לך, מאז הספיקה להשתתף גם בתכנית "גולסטאריות" ותופיע באמפי של קיסריה בעוד שבוע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן