תביעת ענק נגד בן זיני וטיילור


על פי התביעה, השניים זומנו לכאורה להופעה והבריזו בגלל חתונתה של נטע אלחמיסטר

בן זיני וטיילור הוזמנו להופיע בבת מצווה בראשון לציון, תמורת סכום של 13,000 ₪ אבל לא הגיעו לאירוע כאשר גם המנהלים שלהם לא ענו לשיחות. כך נכתב בכתב התביעה שהגישו נגד כוכבי הנוער. יש לציין שיומיים לפני האירוע ביקשו השניים לבטל את ההופעה בטענה שמלכוב נפצעה. בת המצווה נערכה ב – 13/6, ממש יום חתונתה של נטע אלחמיסטר.

בזמן שבן זיני וטיילור היו אמורים להופיע בבת המצווה הם העלו סטורי מהחתונה של נטע. בעקבות כך הורי הילדה מתכננים להגיש תביעה כנגד בעלי האולם, שהגישו בעצמם תביעה כנגד זוג הכוכבים בסכום של 200 אלף שקלים. בתביעה נכתב: " את הצעקות, הבכי והתרעומת נאלצו בעלי האולם לספוג אבל זאת הייתה עוגמת נפש רבה לאין שיעור לילדת בת המצווה, אשר חיכתה וציפתה בכליון עיניים להופעה".

ומה היה לנציגים של זיני וטיילור לומר? "מזמין ההופעה, הוא מפיק חיצוני ולא המשפחה, שיודע איך דברים מתנהלים בתחום. למרות בקשות חוזרות ונשנות, המפיק סירב לחתום על חוזה ההזמנה ולפעול על פי נהלי העבודה, למשל: מקדמה ותנאי תשלום. במקביל, הוא אף הציע מספר פעמים לצמד לעבוד ללא חשבוניות ולא על פי החוק, הצעה שסורבה בכל פעם מחדש. למרות כל זאת ובשל הרצון לא לאכזב את ילדת בת המצווה, בן זיני וטיילור מלכוב היו בדרך להופעה, אך לא קיבלו מענה מאף גורם במשך מספר שעות, לכן הבינו שאין רצון שיופיעו. באותו הערב, אגב, התקיימה הופעה אחרת של הזוג. הצדדים שוקלים להגיש תביעה שכנגד על לשון הרע, בעיקר כי נראה שהתובע פועל משיקולים זרים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן