שמועה אכזרית: "אשתו של יובל המבולבל נפטרה"


האקרים תימניים ממשיכים להפיץ פייק ניוז ברחבי המדינה – מה שלום אשתו של יובל המבולבל?

חשוב להבהיר כי מדובר בפייק – ניוז, ויובל המבולבל אינו הראשון שנופל קורבן להודעות האלו. מי שעומד מאחורי הפרסומים החדשים על יובל המבולבל, זהו האקר התימני יאסר סלאח, מי שגם עמד מאחורי הפצת תמונת העירום של נסרין קדרי. מרבית מתקפות הסייבר בעולם אינן מוחשיות, ולקורבן כמעט ואין יכולת להבחין בה. מתקפות של האקרים ממדינות ערב על מטרות ישראליות יתאפיינו כמתקפות ראווה, מה שאולי מניע את האקר יאסר סלאח.

"יובל סובל מצער לאחר שאשתו נפטרה היום בתאונת דרכים כואבת" נכתב בפוסט שהופץ. לאחרונה אנו עדים ברשתות החברתיות למקבץ לינקים בפייסבוק אשר כוללים מידע עם תמונות עירום של מפורסמים ישראלים שדלפו לרשת. בין השמות שעלו לאחרונה עלה גם שמה של הזמרת נסרין קדרי. השיטה של המפיצים זהה בכל המקרים, הם מפתים בדרך הזאת את היעד וכך מנסים להרוויח כסף מפרסומות שיש באתרים האלה.

בכל אופן, גורמים מעורים בקמפיינים האכזריים הללו אמרו: "הלינק שהופיע במודעות שהופצו על ידי הפרופיל התימני שייך לאותה תשתית בפוסטים הקודמים. אז זה מנוהל על ידי אותו תוקף אבל הפרופיל שמפיץ את זה כנראה אינו קשור ואולי נפרץ ונשלט על ידי התוקף".  חשוב לציין כי אין ללחוץ על הקישורים החשודים, למרות שלא מדובר בהורדת תוכנה זדונית למערכת או לסמארטפון של המשתמש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן