עצוב: שבוע לפני החתונה מאיה בוסקילה עברה הפלה


זה היה אמור להיות השבוע המאושר בחייה של מאיה בוסקילה, אך לחיים תוכניות משלהם. היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי עברה הפלה

זה היה אמור להיות השבוע המאושר בחייה של מאיה בוסקילה, בסוף השבוע האחרון היא חגגה את מסיבת הרווקות שלה וביום ראשון, היא הייתה אמורה לצעוד בשביל החופה בפעם השנייה בחייה, כשהיא נושאת בבטנה את פרי אהבתם שלה ושל עוזי אזולאי בן זוגה. אך לחיים תוכניות משלהם וכפי ששיתפה בוסקילה בדקות האחרונות בחשבון האינסטגרם שלה, היא עברה הפלה עקב התפתחות לא תקינה של העובר.

בפוסט מרגש כתבה: "יומיים לא פשוטים עברו על כוחותינו… ימים עם המון שמחה, ועצב שהגיע לו בפתאומיות בדלת האחורית ושיבש את שיגרת החיים. היום, עברתי הפלה כתוצאה מהריון לא תקין. כן, זה קורה לצערי להמון בחורות בארץ ובעולם, אך פתאום כשזה קורה לך, את מרגישה שזאת רק את – לבד. וזה לא פשוט, וזה בעיקר כואב בנפש ובלב אך אני יודעת שעליי להסתכל קדימה ולהבין שבסוף הכל קורה לטובה.

אני מרגישה רצון אמיתי וכנה לחבק את אותן הנשים שעוברות זאת ולומר – בנות אהובות, הכל משמיים, מה שצריך לקרות קורה, אסור להיכנס למרה שחורה, ותמיד להסתכל על כל הטוב שיש לנו ולהודות על הקיים. אני בהתרגשות גדולה לקראת יום החתונה עם עוזי האיש המדהים שלי שתומך ומחבק ואוהב ובעיקר שומר על הפרופורציה האמיתית של החיים. וברוך השם מודה כל יום על שבורכתי וזכיתי להיות אמא של לני. צילם: עוזי – שגם ברגע הלא פשוט הזה, ידע להגיד את המילים הנכונות ולהצחיק אותי שזו השמלה השנייה שאני צריכה ללבוש בחתונה"

רק בתחילת החודש דיווחו מדורי הבידור הזמרת, אמא ללני בן ה-6 ובן זוגה מצפים לילד משותף, חודשיים בלבד אחרי הקאמבק הגדול שהתרחש לאחר פרידה קצרה. חודשיים חלפו מאז ציינו הזמרת ובן זוגה קאמבק מרגש וכעת מצפים השניים לילד ראשון משותף ושני לבוסקילה שמגדלת בגפה את בנה לני בן השש. בוסקילה ואזולאי התארסו לפני ארבעה חודשים אחרי שנה של זוגיות יציבה, זה קרה במהלך הופעה שלה, אז עלה אזולאי לבמה, כרע ברך וביקש את ידה של הזמרת מול כל מעריציה שנענתה מיד בחיוב

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן