בדרך לפרידה? משבר זוגי בין עדן לאביעד


האם עדן ואביעד בדרך לפרק את החבילה? כל התשובות בפנים

לאחרונה צצו שמועות על כך שעדן ואביעד מהמירוץ למיליון במשבר זוגי וכמו גל הפרידות הגדול שיש בביצה לאחרונה, הם גם בדרך להפרד. למרות השמועות הם הוציאו הודעה שהכל תקין אצלם אבל הפרקים האחרונים במירוץ עלולים להעיד אחרת.הזוג זכה למטח הכפשות כאשר במהלך המשימה היו צריכים להתחרות בזוג אחר במשימת אכילה מבופה בבית מלון. אביעד נאלץ לאכול הרבה מאד אוכל אבל עדן לא תמכה בו ונכנסה בו לאורך כל המשימה.

אם לא די בשמועות שרצות אז השניים גם אמרו בתעודת הזהות שלהם בפרק הראשון של התוכנית, כי אחרי התוכנית הם יהיו או עם ילד נוסף או על מדרגות הרבנות. אז איך זה יגמר? על פי אנשים הקרובים לזוג הם במשבר קשה ואף התחילו טיפול זוגי בניסיון לתת הזדמנות נוספת לנישואים שלהם לפני פירוק החבילה. בביצה מקווים שזה לא יגמר ברע.

בכל מקרה, הזוג מסר בתגובה: "לכל זוג יש עליות ומורדות וזה בסדר. אנחנו מאושרים והזוגיות שלנו חזקה מתמיד. אנחנו מאוד נהנים ממה שאנחנו רואים על המסך וצוחקים על זה בלי סוף. זה הוסיף לנו קצת פלפל לזוגיות. לצד התגובות השליליות יש מלא תגובות מדהימות ותומכות, ואנו מודים על כך לכולם. תודה על ההתעניינות, ואנחנו ביחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן