סערה: אמא של אייל גולן נגד החתונה


פרסום ראשון: יממה אחרי הצעת הנישואין מתברר כי אמא של אייל גולן מאוכזבת מההחלטה של בנה

אמא של אייל גולן, רונית, לא אוהבת את כלתה לעתיד ואחרי שהשניים החליטו לחפש דירה בלי אמא של אייל, לפורטל עומרי חיון נודע שרונית נגד החתונה ולא מסמפתת את דניאל גרינגרג. היא חושבת שאחרי 9 חודשים של זוגיות זה מהר מדי בשביל להתחתן ושהבן שלה מסונוור. האמנם? האם אנחנו בדרך לפרשת דודו אהרון 2? בבית משפחת גולן לא שקט בתקופה האחרונה ונראה שההחלטה של אייל להציע  נישואין לדניאל לא התקבלה בצורה טובה.

לאחר פחות משנה של זוגיות, הזמר המצליח החליט להציע נישואין לבת זוגו דניאל גרינברג. הצעת הנישואין המפתיעה, התרחשה בקפריסין שם הוזמן גולן להופיע. השניים יצאו לנופש השלישי שלהם בחודש האחרון ובמהלך החופשה כרע "הזמר הלאומי" ברך והציע לגרינברג בת ה-25 לחיות איתו לשארית חייו.

כזכור, הסכסוך של אייל גולן ואמא שלו הביא להחלטה מפתיעה בחיים של הזמר ושל בת זוגו הדוגמנית. עושה רושם שהחברה החדשה ישנה של גולן לא ממש עושה טוב לרונית גולן, האמא של, ולכן אייל ודניאל מחפשים דירה חדשה לגור בה, מחוץ לעיר רחובות. ממש לא מזמן בנה אייל גולן מתחם ענק בעיר בו הוא גר לצד אימו רונית אבל הסכסוך בין השניים הביא להחלטה של הזמר לעזוב את הבית. זה היה הצעד הראשון שהרגיז את רונית והשני הוא החתונה שבדרך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן