תמונות עירום של נסרין קדרי מופצות ברשת


מי עומד מאחורי קמפיין הפצת תמונות העירום של הזמרת נסרין קדרי?

לאחרונה אנו עדים ברשתות החברתיות למקבץ לינקים בפייסבוק אשר כוללים מידע עם תמונות עירום של מפורסמים ישראלים שדלפו לרשת. בין השמות שעלו לאחרונה עלה גם שמה של הזמרת נסרין קדרי. מה שמעניין יותר הוא מי שעומד מאחורי הפרסומים הללו ומדובר על האקרים מתימן. השיטה שלהם זהה בכל המקרים, הם מפתים בדרך הזאת את היעד וגך מנסים להרוויח כסף מפרסומות שיש באתרים אליהם הם מובלים.

כרגע אפשר להירגע והתמונות של נסרין הופצו למעט מאד גולשים. האקרים מפעם לפעם משנים את היעד אבל המטרה היא אותה מטרה: גניבת פרטים או ניסיון להרוויח כסף מפרסומות. לא מדובר בפישינג, ניסיון לגנוב את הפרטים של המשתמשים או להוריד תוכנה אל המחשב, אלא באתר שבו האקרים מרוויחים כסף מפרסומות. השם של האדם הראשי אשר מתעסק בזה הוא יאסר סלאח.

במחלקת המודיעין של צק פוינט, הסבירו: "אי אפשר להתעלם מכך שיש עליית מדרגה לפחות בפרסומים של דברים שרואים משם, וזה אומר שיש עכשיו קמפיין פעיל. על פי מידע שאספנו על התשתית, ב-2017 החל סלאח לתפעל מאות אתרים דומים, כשהמטרה שלו היא לגרום לכמה שיותר משתמשים לגלוש אליהם, ובכך להרוויח כסף. תימן עולה מדי פעם, אבל לא כמעצמת סייבר. הסייבר אינו תחום מרכזי בתימן, מאידך צריך לקחת בחשבון שהיום להיות האקר לא מצריך המון מעבר לחיבור לאינטרנט ויכולות למידה. הקמפיין המדובר הוא דרך קלה מאוד להשיג כסף בהתבסס על מעט איסוף והדבקת תמונות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן