ויקטוריה, למה עזבת אותנו? עומרי חיון מזיל דמעה

חודש לפני גמר "האח הגדול" שודר אמש הפרק הכי טוב בעונה (ביחס לעונה הזאת) והפרק היה כל כך טוב לא בגלל הדיירים, בגלל הדיירת הזמנית, ויקטוריה אירולג'י מארגנטינה שהצליחה לגרום לנו להתאהב בה. עומרי חיון  צפה אמש בשידור יחד עם ליהיא גרינר וזה נגמר בדמעות, לראשונה מזה ארבע עונות.

את הפרק האחרון ראיתי אחרי כולם, בחצות בלילה נסעתי לבית של החברה הטובה ויוצאת "האח הגדול", ליהיא גרינר. הפרק עצמו שודר ב-21:00 אני נמנמתי וליהיא הייתה באיזה השקה ככה שיצא לנו טוב. התיישבנו לצד איזה במבה ופאות והאמת? בתחילת הפרק לא כל כך התלהבנו. אך כעבור מספר דקות ליהיא ואני הבנו שמדובר בפרק טוב ואפשר לומר אחד הטובים שידע עונה זאת של "האח הגדול 4". בכיכובה של דיירת האח הגדול ארגנטינה.

קותי סבג של הפריים טיים

הרבה זמן לא כתבתי ביקורות לגבי פרקים מסוימים ב"האח הגדול 4" ובצדק, אף פרק לא ריתק אותי וגרם לי להתאמץ בכתיבה לגבי העונה הנוכחית של "האח הגדול 4". מודה ומתוודה שלא הצלחתי להתחבר לעונה זאת ולא לדייר מסוים אולי קצת לתמיר, מכיוון שזאת כנראה הייתה ברירת מחדל. אמש אפשר לומר שזה קרה, הצלחתי להבין לאחר 70 יום, מה היה חסר לי בכל הפרקים הקודמים.

אפשר לזקוף את הקרדיט לעינב ווינר וצבי פורטל וגולת הכותרת איך לא היא ויקטוריה הדיירת מבית "האח הגדול" בארגנטינה שקיבלה ממני את תואר שחקנית החיזוק לעונה נוכחית של "האח הגדול 4". ואיך אפשר לשכוח את סופי שהתחילה בדרך לא דרך לעורר בי קצת רגש, מי היה מאמין שסופי תשרוד את הריאליטי ועוד למעלה מ70 יום, שאפו!

ערן אולי קצת משעממם וחסר תוכן, אבל אין ספק שפרק אחרי פרק הוא מפתיע בחוכמה שלו. ונעבור לקותי סבג אותו "האח הגדול" דואג היטב להסתיר מהצופים ומראה לנו רק את ליצן החצר (מזל שפורים מתקרב), "האח הגדול" בוחר להראות קטעים של קותי סבג רק מצחיקים וכייפים ואני מודה שלאחר עריכה מגמתית ומקצועית של יורם זק החברים. עכשיו אני יכול להבין את כל הערסים שקיללו אותי בימים האחרונים בעקבות כתבה שפרסמתי, (קותי סבג הישראלי המכוער ביותר שידעה הטלוויזיה).

קותי סבג הבחור אמיתי נמצא בערוץ 20 מקלל ומגדף לא ההפסקה, מאיים על מתמודדים ומרים יד בפריים טיים, הוא קסם של בחור, רגיש ומתוק ואם לא הייתי רואה ערוץ 20 הייתי קונה את ההצגה הזאת ושאפו על העריכה.

מרד הדיירים התחיל כבר מזמן

במשך עונה שלמה "האח הגדול" מנסה להוציא מהדיירים אנרגיות ורגש והוא זוכה רק למלחמה נגדית ולמרד שעד היום טרם הגיע לפריים טיים. למי שעוקב אחר הפרסומים באתר בטח ראה פעמיים שדיירי "האח הגדול ישראל" קיימו מרד. הפעם המרד הגיע לפריים טיים והאמת היא שזה היה מעניין ביותר בנוגע לסצנת סער סקלי שלא ראה בעיניים את "האח הגדול" וצדק ברוב הדברים שאמר ל"אח הגדול" ועל זה מגיע לו כבוד! ומה דעתי על ההמנון? שיעשה מה שהוא רוצה זה בסה"כ תוכנית פריים טיים. אני שר את ההמנון אם זה עוזר לכם.

אבל עזבו את סער, אפשר ולהתמקד בדיירת המרכזית הלא היא ויקטוריה שאין לי מושג איך הילדה בת ה-18 חדרה אל תוך ליבי מה שהזכיר לי קצת את אלין מעונה השנייה של האח, פחות משבוע הצלחתי להתאהב בילדה צעירה, מלאת שמחת חיים ואמיתית, כן אותה ילדה שלא מתביישת לעשות סקס מול מצלמה ולוקחת למזכרת קונדומים. הדיירים בבית גם ככה לא יעשו בזה שימוש ואם אביבית נתנה לה את זה כמתנה זה סימן שהיא יכולה לקחת גם את חומר הסיכה שיש במגירה ממול, כי סקס לא נראה בעונה זאת.

מה שכן הסקס לא באמת משנה אלא הנשמה הטובה שיש לה ואיך זה שבתוך שבוע אחד, הצליחה ויקטוריה להיכנס ללב שלנו ולגרום לנו להתאהב בה. בסצנה עם עינב והגרעפס, עינב: "היא דפקה לי גרעפס במוח", זאת הסצנה הכי טובה ששודרה העונה! ליהיא ואני הרצנו אחורה, קדימה מעל 10 פעמים את הקטע הזה ולא הפסקנו לצחוק.

בוא נאמר ויכול להיות שמשתתף באח הגדול הישראלי יכול להיות שהיה נפגע מהתגובה הקיצונית והמצחיקה של עינב, אבל ויקטוריה עם החיוך הכובש שאי אפשר להתעלם ממנו, דפקה לה חיוך של החיים ואמרה תוך כדי, "את משוגעת". איך אפשר שלא להתאהב בילדה הזאת? לא חשוב מה יהיה על ויקטוריה, היא תחייך את החיוך הכובש שלה גם במידה ויודיעו לה שהערב היא מועמדת להדחה ויש סיכוי די טוב שהיא תעוף, תתעצב קצת, תלך ותאכל שוקולד ותחזור לחייך.

למה עזבת ויקטוריה?

ואז, הגיע רגע הסיום בו ויקטוריה מתבקשת לעזוב את הבית והדיירים באמת לא מצליחים להיפרד. אביבית מחכה לחיבוק מויקטוריה וברקע לא מפסיקה להסתכל על כל מראה אפשרית בבית ולדפוק פוזות, העיקר שהיא תצא טוב בפריים טיים. הדיירים נפרדים מויקטוריה, ויקטוריה נכנסת לחדר האח הגדול עם אביבית ואביבית שוב מסתכלת במראה, האח הגדול מסלק אותה מהחדר ווקטוריה נשארת שם לבד.

האח הגדול מדבר לויקטוריה היא מתרגשת ובוכה, הוא ממשיך מודה והילדה המתוקה הזאת לא מסתירה את ההתחברות שלה לדיירים בבית והיא מזילה דמעה אמיתית ונפרדת ברגע הזה. לראשונה בכל התולדות של כל עונות האח הגדול זולגת דמעה מהעין ואני מתעצב וצועק לליהיא "אני לא רוצה שהיא תעזוב, בבקשה שהיא לא תעזוב". ליהיא מצטרפת לדמעות ובוכה גם היא כעבור מספר שניות, ארז טל הורס את הרגע האמיתי היחידי בעונה הזאת ואומר "זהו תם עידן ויקטוריה בבית האח הגדול", לא הספקתי להתרגש והוא הרס, חבל!

ויקטוריה אני כבר מתגעגע ושמח לראות איך נערה בת 18 הצליחה להפוך בתוך שבוע לדיירת המעניינת והיחידה בתולדות העונה הזאת. ויקטוריה אני מאחל לך לקחת את הפרס הגדול שם, את כבר חסרה ואני יודע שבפרק הבא נזכה לראות עוד מנת פריים טיים איתך ואני בטוח שיהיה לא פחות מעניין . תודה שבאת ויקטוריה.

לסיום תמונה מאינסטגרם שלי – אני וליהיא בוכים עם ויקטוריה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן